Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #2
    Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.170

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από LedZep Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα. Διάλεξα την ενότητα ηλεκτρολογικά , άσχετα αν είναι ρεύμα σε αμάξι μιας και πιστεύω οι αρχές του ρεύματος είναι ίδιες ανεξάρτητα τα βόλτ, αλλά δεν έβρισκα και παραπλήσια ενότητα στο φόρυμ.
    Στο αμάξι μου toyota avensis παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα υπερθέρμανσης λόγω του ρελέ που ενεργοποιεί το βιντιλαντέρ όταν πιάσει θερμοκρασία το αυτοκίνητο ή και παράλληλα να δίνει υψηλές στροφές όταν ανοίγουμε το A/C για να μπορέσει να απαγάγει τις θερμοκρασίες μέσω του ψηγείου του A/C για να δημιουργήσει ψύξη.
    Μετά απο κόπο, καθώς δεν υπήρχε, βρήκα ένα παρεμφερές ρελέ που ο ηλεκτρολόγος μου είπε οτι κάνει και όντως το αυτοκίνητο δείχνει να λειτουργεί σωστά.Ο μηχανικός μου όμως είπε να προσέξω διότι υπάρχει περίπτωση ναι μεν να είναι το ίδιο ρελέ αλλά να δημιουργεί άλλα προβλήματα π.χ στην ECU ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΕΝΑ ΡΕΛΕ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΔΙΟΔΟ...
    Οι επαφές όπως τις είδα είναι ίδιες όπως και το κύκλωμα...αλλά αν μπορεί κάποιος φίλος να με διαφωτίσει εάν υπάρχει κατι που μπορεί να δημιουργήσει θέμα με δίοδο αντι για αντίσταση , θα ήμουν ευγνώμων.
    Το ΑΡΧΙΚΟ ρελέ της Bosch με το ΣΧΕΔΙΟ, που βλέπετε στην εικόνα http://i.ebayimg.com/00/s/MTA2NlgxNj...VOPiJ/$_35.JPG,
    και το ρελε της Monark που βλέπετε εδώ (ΠΑΤΉΣΤΕ ΠΆΝΩ ΣΤΟ DETAIL)
    http://www.monark-automotive.com/en/...&rnr=&keyword=
    Εγώ πιστεύω ότι στο αρχικό ρελέ δεν είναι αντίσταση αυτό αλλά δίοδος και όλοι γνωρίζουμε την χρησιμότητα μίας διόδου στο πηνίο του ρελέ. Βέβαια μπορείς με ένα πολύμετρο να μετρήσεις και να βγάλεις καλύτερα συμπεράσματα ακόμα καλύτερα αν διαθέτεις παλμογράφο με component tester και τέλος πιο απλά αν άνοιγες το κέλυφος του ρελέ να το δεις με τα μάτια σου ή να μας το βγάλεις φωτογραφία. Δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα της αντίστασης αλλά ένα να ξέρεις .....οι κατασκευαστές των αυτοκινήτων εφόσων όλα αυτά τα ρελέ τα ενεργοποιούν μέσω εγκεφάλου άνετα μπορεί να διαβάζουν κάποια αντίσταση όπως αυτή που υποθέτουμε ότι υπάρχει στον παλιό ρελέ και να σου βγάλει αργότερα κάποια ένδειξη βλάβης αν δεν την δει πάνω στο ρελέ. Γι αυτό νομίζω ότι αφού έχεις στο χέρι σου τον παλιό ρελέ ξεκαθάρισε να ξέρεις τι έχει μέσα.
    Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
    Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον chipakos-original για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    FILMAN (22-06-16)

Παρόμοια Θέματα

  1. [Δέκτης MPEG4] CRYSTAL AUDIOVIDEO MICRO-SD
    από DGeorge στο forum Επίγειος & Δορυφορικός Δέκτης
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-10-16, 19:24
  2. Ευρεση Relay
    από andyferraristi στο forum Υπόλοιπα
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-12-15, 19:50
  3. διάρκεια ζωής ενός relay αν λειτουργεί συνέχεια.
    από bluedr στο forum Ηλεκτρολογικά
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-06-15, 10:57
  4. o-rings για φλόγιστρο micro-torch
    από Demetre στο forum Υπόλοιπα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-02-14, 16:45
  5. [Πικάπ] Service Micro Seiki DD31
    από east electronics στο forum Κασετόφωνο & Πικάπ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 28-12-13, 22:34

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας