για να καει η πλακέτα και το triac σημαίνει οτι υπήρξε βραχυκύκλωμα... και αφού έριξε και το ρελέ διαφυγής σημαίνει οτι το βραχυκύκλωμα καταλήγει στη γείωση....
κατά συνέπεια πρέπει πρώτα να βρεις το πρόβλημα (μάλλον καλωδιώσεις έως το μοτέρ είτε το ίδιο το μοτερ) και στη συνέχεια εφόσον άλλαξες το triac και ένωσες και τις καμένες γραμμμές λογικά θα πρέπει να δουλέψει (εφόσον το κάξιμο του triac δεν οδήγησε στο να περάσει ρεύμα στο κύκλωμα οδήγησης. Αν έχει optocoupler (αν και δεν το βλέπω...) για την οδήγηση του triac μπορεί να έχει καταστρέψει και το optocoupler αλλά η ζημιά δεν θα έχει φύγει πιο πέρα).

είναι σίγουρος οτι αυτό το triac οδηγεί το μοτερ και όχι την αντίσταση? οπότε θα έχει σκάσει η αντίσταση και θα θέλει αλλαγή αντίστασης?