Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #15
    Το avatar του χρήστη JOUN
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    1.696

    Προεπιλογή

    Tελικα τζιφος..
    Ηρθε ο ανταπτορας,τον εβαλα αλλα η καρτα ακουγεται παρα πολυ χαμηλα,ενω τα vu meter της δειχνουν κανονικα..Επισης προσεξα οτι την ωρα που ανοιγε ο υπολογιστης μου εκανε ενα ασχημο "τακ" στο ηχειο(δειγμα DC τασης)..Μετρησα την ταση στην εξοδο της και πηρα μεγαλη τρομαρα: 8 ολοκληρα volt DC!!
    Φυσικα την ξυλωσα επι τοπου για να μην την παρω στο χερι χωρις λογο..
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JOUN : 22-11-15 στις 21:47
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

Παρόμοια Θέματα

  1. [Οθόνη LG] adapter οθονης
    από vagos_89 στο forum Οθόνη Η/Υ
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-10-15, 11:23
  2. [Φορητός Η/Υ] AC Adapter
    από akis63 στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-10-14, 14:41
  3. XECAP 200B PCI
    από radiotimes στο forum Υπόλοιπες Συσκευές Εικόνας
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-06-14, 17:47

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας