Αν να ηξερα τη διαδρομη τον αγωγον ισως το διορθωνα αλλα πολυ δυσκολα πλεον.δεν ηθελα να σε ζαλισω.οτι ειδα απτο youtube εκανα αλλα δυστηχως δεν τα καφερα.θα κανω τελευαια προσπαθεια να ενωσω τους αγωγους.ειτε με συρμα ειτε με καποιο αλλο τροπο.οτι καταφερω να σωσω