Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Δεν ήξερα για την μπρουτζοκόλληση. Θα το κοιτάξω γιατί φαίνεται χρήσιμη διαδικασία.

Αναφορικά με την "επισκευή" μου θα δούμε πόσο θα κρατήσει. Θεωρώ ότι στο σημείο που θα φτάσει να ζορίζεται (όταν τραβηχθεί τελείως έξω το καλώδιο) το ίδιο το έλασμα που έχει τυλιχθεί αρκετές φορές πάνω από το σημείο της βίδας θα λειτουργεί σαν σταθεροποιητής της αφού θα την πιέζει στην θέση της μη δίνοντας περιθώριο για μετακίνηση.
Ευσεβείς πόθοι; Ίσως
Ο καιρός θα δείξει