καλησπερα ,
υπαρχει και το ενδεχωμενο να εχει παρει υγρασια το κυκλωμα και τραβαει περισσοτερα αμπερ
σε αυτη την περιπτωση κανεις ενα καλο κενο αλλαζεις και το φιλτρο και ξαναβαζεις υγρα
Καλο θα ηταν να μετρησεις και ποσα αμπερ τραβαει ο συμπιεστης
καλησπερα ,
υπαρχει και το ενδεχωμενο να εχει παρει υγρασια το κυκλωμα και τραβαει περισσοτερα αμπερ
σε αυτη την περιπτωση κανεις ενα καλο κενο αλλαζεις και το φιλτρο και ξαναβαζεις υγρα
Καλο θα ηταν να μετρησεις και ποσα αμπερ τραβαει ο συμπιεστης