Δυστυχως τα πραγματα δεν ειναι καθολου απλα λογο της κακης εως θλιβερης σχεδιασης αυτου του μηχανηματος

Απο οτι δειχνει στην φωτογραφια δεν υπαρχει αληθινος VBE multiplier που σημαινει οτι η πολωση ειναι αφημενη στην μοιρα της και θα κυμανθει προς τα επανω αναλογα την θερμοκρασια του ενισχυτη κατα την λειτουργια του αλλα και σε συνεργασια με την θερμοκρασια του υπολοιπου χωρου.


Οι επιλογες που εχεις ειναι καπως ετσι :

ΘΑ πρεπει να μετρησεις την πολωση του ενισχυτη μετρωντας την πτωση τασεως πανω στις αντιστασεις εκπομπου σε συγκεκριμενο χρονο και αφου εχεις ανοιξει τον ενισχυτη καποια ωρα για να πιασει την οποια θερμοκρασια του .

Να αλλαξεις τα τρανσιστορ με αυτα που λες η και με τα BD 243-244 και να ξανατσεκαρεις την πολωση ( αν προλαβεις ) η οποια θα πρεπει να ειναι ιδια σε ενα επιπεδο +-10% εαν οχι τοτε εχεις προβλημα και ο ενισχυτης θα δουλεψει για καποιο διαστημα και θα σου καει μετα απο μερικες μερες λογο thermal runaway .


Αν ηταν δικο μου θα πεταγα τις τρεις διοδους που δημιουργουν την πολωση και θα τις αντικαθιστουσα με ενα γελοιο κυκλωμα ενα BD 139 2 αντιστασεις και ενα τριμμερ το οποιο θα ηταν βιδωμενο πανω στην ψυκτρα που θα μου προσφερει ασφαλεια μια και θα λεγχει πλεον την πολωση με βαση την θερμοκρασια του μηχανηματος ακριβεια στην ρυθμιση της και δυνατοτητα επιλογων .

Περα απο τα παραπανω ο συγκεκριμενος ενισχυτης εχει σχεδιαστει να δουλευει με σχετικα αργα τρανσιστορ . Ενα οδηγο το οποιο ειναι πενταγρηγορο ειναι πολυ πιθανον περα απο τα προβληματα της πολωσης να οδηγησει το μηχανημα σε ταλαντωση .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος