Εχει βγει απο την πριζα για ωρες και το πιανει οποτε να'ναι και κανει τα ιδια..Οταν παρουσιαζει το προβλημα βγαζει μια ας πουμε "ψοφια" ζεστη,δεν αποδιδει δηλ.κανονικη θερμανση και δεν δεχεται καμμια εντολη.Οταν δουλευει κανονικα δουλευουν ολα ρολοι.
Για να μην σε κουραζω αλλο αυτα τα συμπτωματα μου περιεγραψαν,ακομη δεν εχω παει ο ιδιος να το δω απο κοντα,θα παω αυριο να βγαλω την πλακετα μηπως βγαλω ακρη.
Να ριξω το φταιξιμο(παλι) στους πυκνωτες;Οπως ειπα ειναι μηχανημα αγορασμενο το 1998 αρα εχουν 15 χρονια στην πλατη τους..