Ευχαριστα νεα!!! Μετα απο πολλεεεεεες ωρες... νευρα.. ψαξιμο κλπ... το προβλημα ΛΥΘΗΚΕ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ!!!!! μαλιστα το πλυντηριο αλλαξε ακομα και θορυβο αφου ο ελεγχος του μοτερ δεν γινοταν σωστα... @vasilimertzani : πυκνωτη αυτα τα μοτερ δεν εχουν... στο συγκεκριμενο πλυντηριο δουλευει με συνεχες (chopped) ρευμα ελεγχομενο απο triac και ναι εχει δυο τυλιγματα στον στατη και ενα στο ροτορα.. σε συνδιασμους μεταξυ τους και αντιστροφη κανει αλλαγη περιστροφης και ταχυτητων.. Το προβλημα οφειλοταν ολοκληρωτικα στην πλακετα την οποια αφου παραγγειλα αλλη απο Ολλανδια (γιατι ο Μανος δεν βρηκε? μου ειπαν υπαρχει κανονικα) .. τελικα επισκευασα την δικη του ενω η νεα ερχεται... χα χα ετσι θα εχω μια spare.. αν χρειαστει κανεις(!)... Το προβλημα ηταν παρακαλω: ψυχρες (ψυχροτατες!!) κολλησεις στα 3 relay που αντιστρεφουν τα τυλιγματα, και ο πυκνωτης που ειναι σε σειρα με τον ροτορα 1μF ειχε κατεβει στα 0,33!!!. Τωρα οχι μονο δουλευει σωστα... αλλα ο ελεγχος του μοτερ ειδικα στα διαγνωστικα (εκει φαινεται πολυ καλα)... εχει γινει τρομερα "απαλος" και ομοιομορφος... σε λιγακι ακολουθουν φωτογραφιες.. αφου η επεμβαση εγινε με "χειρουργειο" μιας και η πλακετα ειναι βουτηγμενη σε μια ειδικη σιλικονη... Ευχαριστω ολους οσους συνεβαλαν στο θεμα μιας και εμενα με παιδευε πολυ καιρο και ολα αυτα που ειπωθησαν εδω μου εδωσαν διαφορα κινητρα να το ψαξω ετσι για το "γαμωτο"!!!!
Υ.Γ. Φυσικα (ευτυχως) προλαβα και ακυρωσα το καινουριο πλυντηριο, αφου αυτο εχει αλλα 10 χρονια ζωης!!! (φτου φτου!)




Απάντηση με παράθεση