Φιλε μου κατα πασα πιθανοτητα εχει προβλημα η πλακετα που βρισκετα στο πανω μερος της οθονης (φωτο 1). Το γεγονός οτι βγαζοντας το HDMI σε παρουσιαζει προβλημα ισως ειναι τυχαιο.Τσεκαρισε την καλωδιοταινια αν ειναι σωστα κουμπομενα στην πλακετα καθως επισης και της κολησεις της πλακετας.




Απάντηση με παράθεση