φιλε κωστα δοκιμασα αυτα που μου εστειλεσ και δεν μου βγαζει τιποτα....
ουτε code error, ουτε τιποτα....... παταω τους κωδικους οπως μου τους δινεις, και δεν κανει τιποτα το κινητο!!!!
φιλε κωστα δοκιμασα αυτα που μου εστειλεσ και δεν μου βγαζει τιποτα....
ουτε code error, ουτε τιποτα....... παταω τους κωδικους οπως μου τους δινεις, και δεν κανει τιποτα το κινητο!!!!