Σελίδα 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 30

Θέμα: Samsung wd90j6***

  1. #21

    Μέλος
    Όνομα
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
    Εγγραφή
    Mar 2015
    Περιοχή
    ΜΥΤΙΛΗΝΗ
    Μηνύματα
    771

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από niklop Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φυσικά και τα νερά δε θα πρέπει να βγαίνουν μόνα τους και εξηγούμαι και εγώ από την πλευρά μου. Το manual αναφέρει επιγραμματικά, και φαντάζομαι την ίδια φιλοσοφία ακολουθούν όλα τα πλυντήρια, ότι το ακροφυσίο του σπιράλ της αποχέτευσης, θα πρέπει να βρίσκεται σε απόσταση περί τα 60-90 cm από το εδαφος. Αυτό δικαιολογείται βάσιμα από τη θεωρία των ρευστών όπου δυο ρευστά μέσα σε κοίλο σωλήνα προσπαθούν να εξισορροπήσουν στις δυο πλευρες τους. Για αυτό λοιπόν τοποθετείται το άκρο της αποχέτευσης σε τέτοιο υψόμετρο για να μη μπορούν τα νερά να τρέχουν αβίαστα χωρίς την εκκίνηση της αντλίας. Εννοείται ότι αν βγάλω το σπιράλ από τη θέση του (είναι τοποθετημένο σε pvc σωλήνα σε ύψος περίπου 70cm) και το αφήσω κάτω, τα νερα από τον κάδο θα αρχίσουν να τρέχουν, αλλά αυτό δεν είναι ούτε φυσιολογικό ούτε επιθυμητό. Τα νερά πρέπει να βγαίνουν όταν το ζητάει το προγράμμα, φυσικά μεσω της αντλίας της οποίας τροφοδοτεί όταν χρειάζεται.
    Παμε τώρα και στην αντλία και γιατί έχω ξεκαθαρίσει ότι δεν φταίει αυτή.
    Όπως έχω αναφέρει στα προηγούμενα πόστ, η μια αντλία, κάθε φορά πριν την έναρξη κάποιου προγράμματος, βγάζει όλα τα νερά που έχουν απομείνει από προηγούμενη πλύση. Είτε ο κάδος ειναι γεμάτος κατά το 1/10, είτε 1/4 είτε ακόμα και ο μισός που είναι αρκετά λίτρα προφανώς, η αντλία ξεκινάει να αποστραγγίζει και δε σταματάει μέχρι να τα βγάλει όλα. Μπορεί να χρειαστεί 10 δευτερα, μπορεί και ένα λεπτό ανάλογα με τα κυβικά νερού που έχει ο κάδος. Φαντάζομαι αυτό επιτυγχάνεται με κάποιο αισθητήρα στάθμης ή όπως ανέφερες με τον πιεσοστατη. Συνεπώς η αντλία είναι λειτουργική και κάποιο βούλωμα δεν υπάρχει.
    Οσον αφορά το μπέρδεμα με την δεύτερη αντλία, νομίζω ξεκαθάρισε κάπως το τοπίο, από την ώρα που ο Μάριος ανέφερε την πιθανή ύπαρξη της δεύτερης αντλίας για την δημιουργία ανακυκλφοριας των νερών κατά την πλύση. Το βρίσκω λογικό και βάσιμο, και δικαιολογεί και την ύπαρξη σωλήνα που ανέφερα στο προηγούμενο ποστ, το οποίο ξεκινάει από την κάτω μεριά του κάδου και καταλήγει στην επάνω. Συνεπώς λύθηκε και αυτή η εκδοχή.
    Καταλήγοντας λοιπόν, αντιλαμβανόμαστε ότι η αντλία που κάνει την αποστράγγιση είναι η πρωτη, και από τη στιγμή που καταφέρνει να βγάλει τα νερά στη έναρξη, θα έπρεπε να το κάνει και κατά τη διάρκεια ενός προγράμματος, έαν και εφόσον η πλακέτα έδινε εντολή....

    Σε πρόβλημα πλακέτας επίσης έρχεται να υποστηρίξει το γεγονός ότι σε άλλο προγραμμα ( αυτό που έβαλε σήμερα η κοπέλια) προφανώς άνοιξε η ηλεκτροβαλβιδα εισόδου του νερού, και δεν έκλεισε ποτέ. Γέμισε λοιπόν ο κάδος και έβγαλε σφάλμα, όπου και σε αυτή την περίπτωση το πλυντήριο αμέσως μετά μπήκε σε λειτουργία αποστραγγισης και έβγαλε ότι είχε βάλει.
    Το γιατί δεν έκλεισε η βαλβίδα είναι ένα ερώτημα. Επειδή υπάρχουν δυο βαλβίδες που ελέγχουν την ροη για το δοχείο απορρυπαντικού ( προφανώς η μια πάει στη θέση που μπαίνει το απορρυπαντικό και η άλλη στο μαλακτικο), έκανα τράμπα τις φύσες των βαλβίδων ώστε να βάζει νερό από το άλλο σωληνάκι ( δε με πείραζε ούτως η άλλος και τα δυο καταλήγουν στο δοχείο απορρυπαντικού όπως είπα, απλά τα νερά τρεχαν στον κάδο από άλλη θέση), ξανάεβαλα το ίδιο προγραμμα και έκανε τα ίδια.
    Εικαζω βάση πιθανοτήτων ότι δεν έχουν χαλάσει και οι δυο ηλετροβαλβιδες αλλά η πλακέτα δεν δίνει εντολή να κλείσει η βαλβίδα και συνεπώς καταλήγει να γεμίζει ο κάδος ανεξέλεγκτα.
    Βεβαια το γιατί δεν δίνει εντολή είναι άλλο θέμα. Έχει χρόνοδιακοπτη που λέει θα ριξεις π.χ. 30 sec νερό και θα κλείσεις μετά τη βαλβίδα για να συνεχίσεις, όποτε λόγο διςλειτουργίας της πλακέτας δεν το κάνει ποτέ? Κοιτάει αισθητήρα στάθμης ο οποίος δε δουλεύει σωστά?
    Αυτο θα μας το πει μάλλον ο τεχνικός της Samsung έν τελη
    Το πότε θα κλείσει και πότε θα ανοίξει η ηλεκτροβαλβιδα το αυτοματοποιεί ο πιεσοστατης τσεκαρε το σωληνάκι αν είναι τρύπιο η βουλωμένο ,καθάρισε με ένα σύρμα το σημείο που κουμπωνει το σωληνάκι με τον κάδο , φύσηξε τον πιεσοστατη , ακούγεται να οπλίζει;

    Στάλθηκε από το HTC 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  2. #22

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jun 2019
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή

    Το είχα σκεφτεί για τον πιεσοστάτη και για αυτό και το έχω ελέγξει ήδη. Το σωληνάκι είναι καθαρό το τσέκαρα. Ίσως ο ίδιος ο πιεσοστάτης να υπολειτουργεί. Επειδή το έψαξα κιόλας είδα κόστος αγοράς 27 ευρώ αλλά δεν θέλω να το πάρω γιατί δεν είμαι 100% σίγουρος.
    Κάτι άσχετο αν γνωρίζετε. Η επίσκεψη απο τον τεχνικό εφόσον το πλυντήριο είναι ακόμα μεσα στην εγγύηση θα χρεωθεί? Μιλάω για επίσκεψη και οχι για περίπτωση αντικατάστασης ανταλλακτικού.

  3. #23

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Κάτι άσχετο αν γνωρίζετε. Η επίσκεψη απο τον τεχνικό εφόσον το πλυντήριο είναι ακόμα μεσα στην εγγύηση θα χρεωθεί? Μιλάω για επίσκεψη και οχι για περίπτωση αντικατάστασης ανταλλακτικού.
    Θα χρεωθείς έτσι κι αλλιώς λόγω άρνησης / αν δεν αρνηθείς θα σου αλλάξουν μέχρι και τα ποδαράκια ισορροπίας της συσκευής επειδή το πασπάτεψες
    Και όλα αυτά επειδή κατά την άποψη μου έχει μια βλάβη ρουτίνας και πιθανόν δεν έχει σχέση με πρόγραμμα ή αντλίας .

  4. #24

    Μέλος
    Όνομα
    Μαριος
    Εγγραφή
    Dec 2014
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    102

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από niklop Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάριε πράγματι υπαρχει σωληνάκι απο την κάτω μεριά του κάδου προς την επάνω σαν bypass. Εύστοχο το σχόλιο σου μιας και όντως όταν δουλεύει η «προβληματική» αντλία να κανει Ανακυκλοφορια τα νερά στην ουσία και εγω να περιμένω να τα δω στην αποχέτευση.
    Άρα ίσως σε κάποια άλλη φάση του προγράμματος να μην γίνεται αποστράγγιση σωστα.

    Επίσης όντως το πλυντήριο ειναι και στεγνωτήριο αλλα ο κυκλοφορητης για τον αέρα ειναι απο πανω δεν εχει καμια σχέση με εκείνες τις αντλίες

    Συνημμένο Αρχείο 46328

    Εχει ανοιχτεί και αυτη
    Δεν εννοω τον κυκλοφορητη του αερα.
    Δες αν απ'τον πλαστικο σωληνα που ειναι οι αντλιες αν φευγει σωληνακι που να καταληγει στο πανω και κοντα στην πορτα μερος του καδου.
    Αν ναι τοτε η αντλια που εναι κοντα στο σωληνακι ειναι για την ας πουμε ανακυκλωση του νερου και πρεπει να ασχοληθεις με την αλλη.

  5. #25

    Μέλος
    Όνομα
    Μαριος
    Εγγραφή
    Dec 2014
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    102

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    δηλαδή η μία από τις 2 αντλίες να παίζει τον ρόλο ανεμιστήρα λόγω στεγνωτήριου?
    Οχι.
    Η μια ειναι για κυκλοφορια του νEρου στη φαση πλυσιματος.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mariosmfj : 28-06-19 στις 02:06

  6. #26

    Μέλος
    Όνομα
    Μαριος
    Εγγραφή
    Dec 2014
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    102

    Προεπιλογή

    Βαλε το πλυντηριο να πλυνει χωρις ρουχα. Στη φαση πλυσιματος δες αν απ'το πανω μερος του καδου τρεχει νερο.

  7. #27

    Μέλος
    Όνομα
    Μαριος
    Εγγραφή
    Dec 2014
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    102

    Προεπιλογή


  8. #28

    Μέλος
    Όνομα
    Μαριος
    Εγγραφή
    Dec 2014
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    102

    Προεπιλογή

    Καλησπερα.
    Τι εγινε τελικα?

  9. #29

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jun 2019
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή

    Μάριε Καλημέρα. Πάνω στην αναζήτηση για λύση, συνειδητοποίησα μετά απο τόση ταλαιπωρία, οτι δεν είχα τσεκάρει τον πιεσοστάτη με ένα πολύμετρο να δω αν είναι λειτουργικός. Είχα δει αν έχει βούλωμα αλλά απο αμέλεια δεν τον μέτρησα καθώς πίστευα οτι θα είναι καλός. Τελικά τον έβγαλα και μετρώντας με ένα πολύμετρο φυσούσα στο διάφραγμα για να δω αν βραχυκυκλώνει ή όχι και αν αλλάζει εσωτερική αντίσταση. Δεν έκανε τίποτα, οπότε μετά απο τόσο κόπο το πρόβλημα εστιάστηκε εκεί. Έψαξα να βρω ανταλλακτικό, αλλά θα το έχω την άλλη βδομάδα απο όσο ενημερώθηκα.

    Για την εξυπηρέτηση της Samsung δε το συζητώ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και πραγματικά είναι να μην μπλέξεις. Απο τα κεντρικά με παρέπεμψαν σε έναν εξουσιοδοτημένο με τον οποίο δεν μπόρεσα καν να βγάλω άκρη απο το τηλέφωνο για το ραντεβού. Τελικά αγανακτισμένος, του είπα οτι δεν χρειάζεται να έρθει, ξανα πήρα στην Samsung να με παραπέμψουν σε άλλον τεχνικό αλλά μου είπαν οτι για την περιοχή μου είναι αυτός και δεν γίνεται κάτι. Τελικά τους ανέφερα οτι δε θέλω να ρθει κανεις και τους έκλεισα το τηλέφωνο.
    Πιάστηκα μετά μόνος μου ξανά, και όπως ανέφερα κατέληξα στον πιεσοστάτη μετά απο έλεγχο. Θα τον αλλάξω και θα σας αναφέρω το αποτέλεσμα.

  10. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον niklop για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    mikemtb73 (02-07-19)

  11. #30

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jun 2019
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή

    To ανταλλακτικό ήρθε, τοποθετήθηκε και όλα δουλεύουν μια χαρά.

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας