Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 25
  1. #11
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.508

    Προεπιλογή

    Για παραδειγμα σε ψυγεια miele και liebher παρουσιαζαν διαροη στο evaporator της συντηρησης ακομα και μεσα στην εγγυηση.Οτι και να λεμε αυτα συμβαινουν και θα συμβαινουν παντα.ανθρωποι τα φτιαχνουν και τα σχεδιαζουν.

  2. #12

    Μέλος
    Όνομα
    Στέλιος
    Εγγραφή
    Nov 2010
    Περιοχή
    Μεσολόγγι
    Μηνύματα
    74

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tipos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για παραδειγμα σε ψυγεια miele και liebher παρουσιαζαν διαροη στο evaporator της συντηρησης ακομα και μεσα στην εγγυηση.Οτι και να λεμε αυτα συμβαινουν και θα συμβαινουν παντα.ανθρωποι τα φτιαχνουν και τα σχεδιαζουν.
    κ. Σάκη ο συγκεκριμένος τύπος ψυγείου είναι προβληματικός ;

  3. #13

    Μέλος
    Όνομα
    Στέλιος
    Εγγραφή
    Nov 2010
    Περιοχή
    Μεσολόγγι
    Μηνύματα
    74

    Προεπιλογή

    Αγαπητέ Παναγιώτη, μίλησα με την γενική γραμματεία καταναλωτή και αυτό που μου είπαν είναι ότι εφόσον η εταιρεία δεν δηλώνει αδυναμία επισκευής και το επισκευάζει δυστυχώς δεν υποχρεώνονται από το νόμο να το αντικαταστήσουν.
    Με συμβούλευσαν να τους ζητήσω την αντικατάστασή του και εάν δεν το κάνουν μετά να τους κάνω καταγγελία να το δουν.

  4. #14

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2005
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    993

    Προεπιλογή

    Ωραία, μια χαρά μου ακούγεται, θα ζητήσεις αντικατάσταση;
    You only live twice.

  5. #15

    Μέλος
    Όνομα
    Στέλιος
    Εγγραφή
    Nov 2010
    Περιοχή
    Μεσολόγγι
    Μηνύματα
    74

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Panoss Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραία, μια χαρά μου ακούγεται, θα ζητήσεις αντικατάσταση;
    Φυσικά!
    Πόσες φορές θα πρέπει να το επισκευάσουν για να μην είναι προβληματικό.
    Ήδη το έχουν κάνει 4 φορές και πάμε στην 5η.
    Θα σας κρατώ ενήμερους.
    Βέβαια το πρόβλημα είναι οι προβλέψεις του νόμου που σου ανέφερα αλλά θα το παλέψω.

  6. #16
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.508

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από sz1962 Εμφάνιση μηνυμάτων
    κ. Σάκη ο συγκεκριμένος τύπος ψυγείου είναι προβληματικός ;
    Επισημα οχι,Αυτα που σου ειπα ειναι προσωπικη εμπειρια και πιστεψε με εχω δει πολλα.

  7. #17

    Μέλος
    Όνομα
    Στέλιος
    Εγγραφή
    Nov 2010
    Περιοχή
    Μεσολόγγι
    Μηνύματα
    74

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tipos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επισημα οχι,Αυτα που σου ειπα ειναι προσωπικη εμπειρια και πιστεψε με εχω δει πολλα.
    Τελικά κ.Σάκη αυτή η εταιρεία σε NoFrost και σε αυτές τις διαστάσεις (περίπου 200Χ60cm) έχουν κάτι το αξιόπιστο;
    Σε ρωτάω γιατί σκοπεύω να τους προτείνω την εξής συμβιβαστική λύση. Δλδ να το πάρουν πίσω και έστω με κάποιο τίμημα να μου φέρουν ένα άλλο μοντέλο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sz1962 : 11-12-16 στις 19:58

  8. #18
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.508

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από sz1962 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικά κ.Σάκη αυτή η εταιρεία σε NoFrost και σε αυτές τις διαστάσεις (περίπου 200Χ60cm) έχουν κάτι το αξιόπιστο;
    Σε ρωτάω γιατί σκοπεύω να τους προτείνω την εξής συμβιβαστική λύση. Δλδ να το πάρουν πίσω και έστω με κάποιο τίμημα να μου φέρουν ένα άλλο μοντέλο.
    Δεν γνωριζω για τα τελευταια μοντελα,αυτα θα ερθουν στα χερια μας τουλαχιστον 2 χρονια μετα αφου ληξη η εγγυηση.Εσυ κανε την προταση δεν εχεις να χασεις τιποτα.Παντως απο την εμπειρια μου δεν εχω δει κατι το αξιολογο απο καμια εταιρια τα τελευταια τουλαχιστον 5 χρονια,οσο πανε και τα κανουν χειροτερα.Ισως σου κανουν προταση και απο μονοι τους.το εχω ακουσει απο πολλους,το κανουν μπας και κρατησουν τον πελατη.

  9. #19

    Μέλος
    Όνομα
    Στέλιος
    Εγγραφή
    Nov 2010
    Περιοχή
    Μεσολόγγι
    Μηνύματα
    74

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tipos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν γνωριζω για τα τελευταια μοντελα,αυτα θα ερθουν στα χερια μας τουλαχιστον 2 χρονια μετα αφου ληξη η εγγυηση.Εσυ κανε την προταση δεν εχεις να χασεις τιποτα.Παντως απο την εμπειρια μου δεν εχω δει κατι το αξιολογο απο καμια εταιρια τα τελευταια τουλαχιστον 5 χρονια,οσο πανε και τα κανουν χειροτερα.Ισως σου κανουν προταση και απο μονοι τους.το εχω ακουσει απο πολλους,το κανουν μπας και κρατησουν τον πελατη.
    Ευχαριστώ πολύ φίλε Σάκη.
    Έχω εμπεδώσει πλέον την άποψη ότι κάθε πέρσι και καλύτερα.
    Από την ημέρα που θα λήξει η εγγύηση των σημερινών συσκευών μετράμε ανάποδα για το πότε θα σου σκάσει το πρόβλημα.
    Τα σημερινά προιόντα δυστυχώς είναι εμπορικότατα και στη φιλοσοφία κάθε λίγα χρόνια να τα αλλάζεις.

  10. #20

    Μέλος
    Όνομα
    Στέλιος
    Εγγραφή
    Nov 2010
    Περιοχή
    Μεσολόγγι
    Μηνύματα
    74

    Προεπιλογή

    Μου ζήτησαν να το πάρουν ξανά για να το επισκευάσουν.
    Τους είπα ότι για να το πάρουν δεν θα πρέπει να φέρουν πάλι πίσω το ίδιο.
    Δεν το δέχθηκαν.
    Τους ζητάω ιστορικό βλαβών και προχωράω σε καταγγελία κλπ.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Πρόβλημα με πλακέτα ψυγείου Whirlpool...
    από stefstefan στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-08-20, 17:08
  2. [Pitsos] πρόβλημα σε πόρτα ψυγείου Pitsos
    από tzitzikas στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 31-05-16, 21:28
  3. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-03-16, 22:25
  4. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-08-14, 20:12
  5. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-11-13, 19:51

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας