Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 3 από 3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    γιωργος
    Εγγραφή
    Jan 2015
    Περιοχή
    καλαματα
    Μηνύματα
    4

    Προεπιλογή φουσκα απο το καζανακι.

    καλημερα σε ολους, βρε παιδια μου εφυγε κατι σαν πυρος απο το καζανι και δεν σταματει το νερο. το ζητουμενο ειναι δεν ξερω που μπαινει αυτο, παρακαλω τα φωτα σας.

    ειναιτο μικρο που φαινεται στην φωτο

    https://prnt.sc/TV6tjPWc209V

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γ
    Εγγραφή
    Mar 2024
    Περιοχή
    Χαβούζα
    Μηνύματα
    23

    Προεπιλογή

    Χαίρετε.
    Το συγκεκριμένο μπαίνει στην είσοδο του.νερού ώστε όταν σηκώνεται το φλοτέρ να κόβει την ροή του νερού. Αν δεν κάνω λάθος μπαίνει στο κέντρο της σωλήνωσης στην πλευρά που βρίσκεται το κίτρινο "παξιμάδι".
    Φιλικά,

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    γιωργος
    Εγγραφή
    Jan 2015
    Περιοχή
    καλαματα
    Μηνύματα
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Tankard Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χαίρετε.
    Το συγκεκριμένο μπαίνει στην είσοδο του.νερού ώστε όταν σηκώνεται το φλοτέρ να κόβει την ροή του νερού. Αν δεν κάνω λάθος μπαίνει στο κέντρο της σωλήνωσης στην πλευρά που βρίσκεται το κίτρινο "παξιμάδι".
    Φιλικά,
    να εισαι καλα . μπαινει εκει που βιδωνει .ευχαριστω πολυ

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-09-25, 06:15
  2. Ρύθμιση φλοτερ σε Καζανακι
    από alex20 στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-09-21, 15:34
  3. καζανακι κ νερο
    από xifis στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-07-14, 21:43

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας