Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 32
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Jul 2019
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    13

    Προεπιλογή Αποριες σχετικα με την εγκατασταση κλιματιστικου

    Καλησπερα.


    Θα ηθελα τη βοηθεια σας σχετικα με την εγκατασταση ενος κλιματιστικου Aux 12αρι ινβερτερ, R32

    Εχω τοποθετησει την εσωτερικη και εξωτερικη μοναδα, εχω κανει την τρυπα στον τοιχο για τις σωληνωσεις και μενει τωρα η αγορα σωληνων και υλικων και η κατασκευη της αντλιας κενου απο μοτερ ψυγειου που εχω στη διαθεση μου. Τυχαινει να εχω εκχειλωτικο σωληνων, αλλα μου λειπει το δυναμοκλειδο, το οποιο ομως ειναι ενα θεμα που λυνεται με αλλο τροπο.

    Εχω ομως ορισμενες αποριες.


    1. Ψαχνω καμποσες μερες τωρα, ωστε να βγαλω μια ακρη σχετικα με το ελαχιστο μηκος σωληνων που χρειαζεται, για να μη ζοριζεται ο συμπιεστης και να αποδιδει καλυτερα. Ρωτησα 2 ψυκτικους σχετικα με το ποσο πρεπει να ειναι το ελαχιστο μηκος και ο ενας ειπε "ε κανα 2 μετρα μωρε" και ο αλλος οταν του ειπα οτι διαβαζω για ελαχιστο μηκος 3 μετρα μου λεει "ποιος στα λεει αυτα, δεν ισχυουν".. Απ τα μπολικα manuals που κατεβασα και εριξα μια ματια, καποιες εταιρειες λενε 3 μετρα, ενω αλλες δεν αναφερουν καν για ελαχιστο μηκος. Το manual του κλιματιστικου που εχω δεν αναφερει τιποτα, οποτε ποσα μετρα σωληνων να παρω τελικα? Η μοναδα μπορει να μπει και ακριβως απο πισω απ την εσωτερικη, αλλα και πιο μακρια, οποτε δε μας περιοριζει αυτο.


    2. Διαβασα οτι αν βαλεις μακρυτερο σωληνα, μπορεις να τον κουλουριασεις στο πισω μερος του κλιματιστικου ή καποιοι λενε οτι πρεπει να γινει αυτη η κουλουρα για καποιο λογο. Αλλοι λενε οτι δεν κανει να κουλουριαζεις τους σωληνες γιατι μενει το λαδι κατω και δε μπορει να γινει σωστη λιπανση του συμπιεστη. Αλλοι λενε οτι ετσι δυσκολευεται το φρεον να φτασει στον προορισμο του, με αποτελεσμα να εχει απωλειες. Δεν ειδα σε κανενα manual να αναφερει κουλουριασμα των σωληνων. Τελικα τι ειναι σωστο σχετικα με το θεμα αυτο?


    3. Το αλλο που δε μπορω να βρω μια στανταρ πληροφορια ειναι οτι αναφερεται σε πολλα manuals αλλα και στο δικο του, η εφαρμογη ψυκτικου λαδιου στο στομιο της εκχειλωσης του σωληνα πριν την εφαρμογη στο ρακορ, για να σφιξει σωστα και να μην εχει διαρροες. Διαβασα οτι δεν κανει να βαλεις οτι να 'ναι, πρεπει να ειναι συμβατο με το R32, αλλιως μπορει να προκληθει ζημια αν ερθει σε επαφη με το φρεον. Τι λαδι πρεπει να βαλω εκει?


    4. Για την αντλια κενου, διαβασα οτι πρεπει να υπαρχει βαλβιδα ανεπίστροφης. Θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει βαλβιδα που ειναι για παροχη συμπιεσμενου αερα οπως αυτη εδω? https://www.airblock.gr/pneumatika-sustimata/parelkomena-valvidon-aeros/valvida-antepistrofis.html



    5. Για την αντλια κενου, αντι να παρω μανομετρο χαμηλης πιεσης, μιας και δε θα χρειαστει να μετρησω την πιεση του φρεον λογικα, μηπως να προτιμησω ενα απλο μανομετρο κενου που ειναι και πιο οικονομικο αλλα και μεγαλυτερης αναλυσης του κενου, οπως αυτο εδω? https://www.airblock.gr/kenometro-f-...-1-8-aplo.html

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
    Εγγραφή
    Mar 2015
    Περιοχή
    ΜΥΤΙΛΗΝΗ
    Μηνύματα
    771

    Προεπιλογή

    Γνώμη μου , θα γλυτώσεις το καρφί και θα χάσεις το πέταλο

    Στάλθηκε από το FS8032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον ΣΚΛΗΚΟΣ για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    xsterg (23-07-19)

  4. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Sep 2011
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    919

    Προεπιλογή

    Δεν ειμαι ψυκτικος οποτε μπορει να λεω και λαθος:
    1.Εχω διαβασει σε διαφορα οτι ειναι 3μ(συνολικο μηκος)
    2.λες να βρισκει ανηφορα το φρεον?Εφοσον θα βαλεις επιπλεον μηκος καπως πρεπει να το τοποθετησεις..
    3.το πηγες σε αλλο επιπεδο τωρα.μιλας για 0,1mgram?
    4.Δεν καταλαβα τι εννοεις .βαλβιδα εχει το κλιματιστικο.
    5.Γνωριζεις σε τι πιεσεις(υποπιεσεις) θα δουλεψεις?

  5. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Jul 2019
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    13

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από vasilimertzani Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ειμαι ψυκτικος οποτε μπορει να λεω και λαθος:
    1.Εχω διαβασει σε διαφορα οτι ειναι 3μ(συνολικο μηκος)
    2.λες να βρισκει ανηφορα το φρεον?Εφοσον θα βαλεις επιπλεον μηκος καπως πρεπει να το τοποθετησεις..
    3.το πηγες σε αλλο επιπεδο τωρα.μιλας για 0,1mgram?
    4.Δεν καταλαβα τι εννοεις .βαλβιδα εχει το κλιματιστικο.
    5.Γνωριζεις σε τι πιεσεις(υποπιεσεις) θα δουλεψεις?
    1. Κ εγω αυτο βλεπω να αναφερεται στα περισσοτερα manuals, αλλα ειναι και αλλα που δεν αναφερουν τιποτα για ελαχιστο μηκος..
    2. Καπου ειδα να λενε οτι αν γινει κουλουρα, μενει το λαδι κατω και δε μπορει να το τραβηξει ευκολα ο συμπιεστης και εχω την εντυπωση οτι οσο λιγοτερες καμπυλες και στροφες, τοσο καλυτερα, ή κανω λαθος?
    3. Απλα καπου διαβασα να μη χρησιμοποιηθει καποιο λαδι αλλου τυπου για την ενωση, διοτι το R32 εχει θεμα οταν ερχεται σε επαφη με ορυκτελαια και μη συμβατα λαδια, οποτε ρωταω για να ειμαι σιγουρος.
    4. Βαλβιδα ανεπιστροφης, για να μην περασει τιποτα λαδια απο το μοτερ ψυγειου μεσα στις σωληνες του κλιματιστικου σε περιπτωση που υπαρξει επιστροφη.
    5.Τις υποπιεσεις τις ξερω, τις αναφερει το manual, ειναι -1bar, οποτε το κενομετρο του λινκ καλυπτει αυτο το φασμα και δειχνει αναλυτικοτερα τι συμβαινει κατα το κενο, αλλα βλεπω οτι δεν αναφερει κανεις πως μπορει να γινει η δουλεια και με αυτο, οποτε αυτο το ρωταω για επιβεβαιωση κυριως.

  6. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Μέχρι να σου απαντήσουν οι προφέσορες γιατί εγώ δεν είμαι , για το 1) νομίζω σου απάντησε καλύτερα ο 1ος , αλλά εμπιστεύσου και τα 3 μέτρα που διάβασες , όμως ο κατασκευαστής τονίζει ότι αν τα μέτρα της εγκατάστασης σωλήνας είναι πολύ περισσότερα από τα 2-3 ίσως και 5 μέτρα δίνουν ορισμούς πόσο παραπάνω φρεον προσθέτεις ανά επιπλέον μέτρο . Και στην περίπτωση σου δεν θα ασχοληθείς με αυτά .
    Το κλιματιστικό λαμβάνω ότι το πήρες καινούριο και άρα θα περιέχει και έτοιμες σωλήνες του κατασκευαστή ? . έχει ήδη τα υγρά του μέσα στην μονάδα?
    Για το 2) χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος , το κουλούριασμα το κάνουν όταν η εξωτερική μονάδα είναι π.χ. σε ταράτσα , η εξωτερική μονάδα πιο πάνω από την εσωτερική μονάδα . Ή όταν είναι πλάτη πλάτη εξωτερική και εσωτερική μονάδα προκειμένου αναγκαστικά να περάσουν τουλάχιστον 2-3 μέτρα σωλήνα.
    Για το 3) δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο , έχει κάποια βάση (να μην τσακίσουν γρέζια ) , το σημαντικό είναι να γίνει καλή και σωστή εκχείλωση με συγκεκριμένες διαστάσεις και ορισμένοι κατασκευαστές εξηγούν ακόμη και σε εικόνες και χιλιοστομετρικές διαστάσεις ορίων της εκχείλωσης . Καθαρισμός στα γρέζια της εκχείλωσης , καλή ευθύγραμμη εφαρμογή του κώνου εκχείλωσης με την υποδοχή κτλ για το λάδι εννοούν σε όλο το ψυκτικό κύκλωμα και που τυχόν δεν είναι κατάλληλο ή συμβατό .
    Για το 4) θα μπορούσες να βάλεις απλή βάνα που θα την κλείνεις με το χέρι και αμέσως μετά σταματάς και την αντλία . Ή σταματάς από μανόμετρο αν έχεις.
    Για το 5) θα μπορούσες στην έξοδο αντλίας να βάλεις ένα δοχείο με λάδι και να διαπιστώνεις παύση φυσαλίδων , αλλά και πολύ περισσότερη λειτουργία της αντλίας για σιγουριά . Αν συνεχίζουν οι φυσαλίδες έχει χαλαρά σφιγμένο ρακόρ .

    5.Γνωριζεις σε τι πιεσεις(υποπιεσεις) θα δουλεψεις?
    Εάν έχει ήδη τα εργοστασιακά υγρά μέσα στην μονάδα / είναι υπολογισμένα ακριβώς / βάση βάρους ψυκτικού 600gr για το μοντέλο παραπάνω?
    Μια "απλή " εκχείλωση χαλκοσωλήνα κρύβει πολλές λεπτομέρειες π.χ. το ύψος της χαλκοσωλήνας που θα τοποθετηθεί στο ανάλογο εργαλείο / στην έκταση που θα καλύπτει ο κώνος της εκχείλωσης πάνω στο αρσενικό ρακόρ , αλλά και να μην βρίσκει στα πάσα του θηλυκού ρακόρ .
    https://www.youtube.com/watch?v=dUo3Rp5WMW0
    Σκούρα τα πράγματα αν δεν έχεις τις εργοστασιακές σωλήνες που είναι έτοιμες .
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 22-07-19 στις 00:40

  7. #6

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Jul 2019
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    13

    Προεπιλογή

    Ναι καινουριο το πηρα απο εδω, αλλα δεν ηρθε με σωληνες μαζι δυστυχως.
    Εχει 600 γραμμαρια φρεον R32 μεσα η μοναδα, το οποιο ειναι αρκετο για 5 μετρα σωληνων απ οτι λεει στο manual του.

    Αυτο για το λαδι στην εκχειλωση πριν την ενωση, το εχω πετυχει σε καποια manuals, οπως πχ οι παρακατω δυο περιπτωσεις. Στο δικο του γραφει οτι πρεπει να βαλεις ειδικο ψυκτικο λαδι συμβατο με R32, γι αυτο με μπερδεψε λιγο.

    Καπου πετυχα και ετοιμες σωληνες με εκχειλωση και μονωση στο εμποριο, λες να τις προτιμησω? Εχω παντως παχυμετρο και μικρομετρο για να κανω μετρησεις στην επιφανεια της εκχειλωσης αν χρειαστει, οπως επισης και εργαλειο για τα γρεζια. Το εκχειλωτικο που εχω ειναι αρκετα παλιο, αλλα αδουλευτο και ειναι 45 μοιρων η κεφαλη του, οποτε φανταζομαι οτι δεν υστερει σε κατι, αν και καπου ειδα να αναφερεται οτι πρεπει λεει να χρησιμοποιησεις ειδικο εκχειλωτικο για R32, αλλα δε βλεπω καποια διαφορα στις φωτο στο ιντερνετ σε συγκριση με το δικο μου.
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  8. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    αν και καπου ειδα να αναφερεται οτι πρεπει λεει να χρησιμοποιησεις ειδικο εκχειλωτικο για R32,
    Προσπάθησε να βρεις την πηγή να διαβάσουμε και εμείς τους λόγους αν πράγματι ισχύουν και σε τι (π.χ. ίντσες διαμέτρου σωλήνες 1/4 ...3/8 .... γωνία κώνου κτλ ) .

    Ναι καινουριο το πηρα απο εδω, αλλα δεν ηρθε με σωληνες μαζι δυστυχως.
    Αυτοί αν τύχαινε να πουλάν αυτοκίνητα , θα σου τα παραδίνανε χωρίς τιμόνι και ρόδες , και πως θα βασιστεί κάποιος στην εγγύηση 2 χρόνων αν βάλεις εκτός εργοστασίου σωλήνες ?

    Καπου πετυχα και ετοιμες σωληνες με εκχειλωση και μονωση στο εμποριο, λες να τις προτιμησω?
    Σε αυτούς ρώτα για το αν έχουν διαφορές στην εκχείλωση .
    Αυτο για το λαδι στην εκχειλωση πριν την ενωση, το εχω πετυχει σε καποια manuals, οπως πχ οι παρακατω δυο περιπτωσεις. Στο δικο του γραφει οτι πρεπει να βαλεις ειδικο ψυκτικο λαδι συμβατο με R32, γι αυτο με μπερδεψε λιγο.
    Τόσα χρόνια όλοι τα βάζανε με χωρίς λάδι και αυτοί που ξέρουν εμπειρικά πόσο να τα σφίξουν (χωρίς το δυναμόκλειδο ) δεν είχαν προβλήματα , νομίζω είναι υπερβολικά αυτά με την λίπανση πριν το σφίξιμο.
    Εδώ είναι ένα πρόβλημα για σένα για το πόσο στο σφίξιμο , γιατί αυτό έχει να κάνει με τις εμπειρίες των τεχνικών και είναι δύσκολο να το προσδιορίσεις ο ίδιος , οι τεχνικοί γνωρίζουν τα όρια ανθεκτικότητας χαλκοσωλήνα για το σφίξιμο , αν δεν γνωρίζεις ή θα πάει χαλαρά ή θα πάει υπερβολικά με την χαλκοσωλήνα να "κρέμεται" από μια κλωστή που λέει ο λόγος .
    Για να έχεις κέρδος την εγγύηση των 2 χρόνων , συνεννοήσου με το κατάστημα με τους όρους και τις διαδικασίες εξασφάλισης της εγγύησης από άλλον τεχνικό .

  9. #8

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Jul 2019
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    13

    Προεπιλογή

    Δε βρισκω που το ειχα διαβασει αυτο για το εκχειλωτικο, αλλα βρηκα το παρακατω που αναφερει οτι μπορεις να χρησιμοποιησεις οτι εχεις, αρκει να ακολουθησεις τις οδηγιες για τις διαστασεις.

    SNAG-0417.jpg SNAG-0418.png
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Giannisppos : 22-07-19 στις 14:30

  10. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Λέει για εκχειλωτικό F32 με παρένθεση (410α) άρα είναι τα ίδια . Εάν επιμένεις να το χουφτώσεις το μηχάνημα κάνε δοκιμές με ρακόρ Θηλυκό + αρσενικό (αρσενικό ρακόρ εκτός της μονάδας ) και δες αν τα καταφέρνεις υπολογίζοντας ταυτόχρονα και πόσο σφίξιμο χρειάζονται . Το ρακόρ με την λεπτότερη σωλήνα θέλει λιγότερη πίεση , ενώ του χοντρού σωλήνα είναι λιγότερο επίφοβο .
    Για την λεπτότερη σωλήνα θα χρειαστείς 2 γαλλικά κλειδιά μήκους 20cm περίπου / για την χοντρή σωλήνα 2 Γαλλικά κλειδιά 30cm περίπου .
    Μην επιχειρήσεις να σφίξεις το ρακόρ χωρίς κόντρα από 2ο κλειδί γιατί θα σπάσει το ρακόρ βάνα της μονάδας .

  11. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Giannisppos (22-07-19)

  12. #10

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    https://www.youtube.com/watch?v=Ze7HCWcwnrI
    Στο 6:10 ο τύπος το κάνει με το μάτι μου αρέσει και είναι γλύκας . Στην τελική η εξωτερική διάμετρος του κώνου της χαλκοσωλήνας έρχεται σχεδόν ίσα ή σφικτά με τα πάσα του θηλυκού ρακόρ και έτσι είναι το καλύτερο . Επίσης στην διαδικασία εκχείλωσης δεν πιέζει υπερβολικά με συνέπεια να λεπτύνει το πάχος της σωλήνας (και αυτό επειδή έχει καστάνια ελέγχου πίεσης για την δημιουργία του κώνου )

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. [Κλιματιστικό LG] ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΑΚΕΤΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟΥ LG MIRROR 18άρι
    από nickbebinos στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 134
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-01-23, 19:50
  2. [Κλιματιστικό] ΒΛΑΒΗ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟΥ FUJITEC
    από simosb στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-06-19, 18:26
  3. Εξωτερικός προβολέας. "Ρίχνει" την ασφάλεια
    από Atlas63 στο forum Ηλεκτρολογικά
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-06-19, 18:08
  4. Αλήθεια για την καταναλωση ψυγείων και οχι μονο
    από zevage στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 120
    Τελευταίο Μήνυμα: 27-05-19, 10:57

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας