Καλησπερα σας, ισως ακουστει χαζή η ερωτηση μου αλλα ειναι απορια. Αν το καλωδιο απο τα καρβουνακια με το τρανταγμα στο στύψιμο ακουμπήσει στο σασι του μοτέρ προκαλεί βραχυκύκλωμα και πτώση του ρελέ διαφυγείς?
Καλησπερα σας, ισως ακουστει χαζή η ερωτηση μου αλλα ειναι απορια. Αν το καλωδιο απο τα καρβουνακια με το τρανταγμα στο στύψιμο ακουμπήσει στο σασι του μοτέρ προκαλεί βραχυκύκλωμα και πτώση του ρελέ διαφυγείς?
Λοιπον νομιζω φιλε Απόστολε ειχαμε μιλησει στο προηγουμενο θεμα μαζι ξανα που αλλαξα καρβουνακια και ολα καλα. Τωρα με πηρε ο φιλος τηλέφωνο και ειπε οτι του εριξε ασφαλεια και οτι μυριζε καμμενο και οτι εβγαλε καπνο κατα το στύψιμο. Παρ'όλα αυτα το δοκιμασε ξανα αδειο χωρις ρουχα τηλεφωνικά και δουλεψε ρολόι. Θα με τρελάνει. Γυρισε και ο κάδος κανονικά. Σκεφτηκα μηπως τα καρβουνάκια που αλλαξα ακουμπάνε καπου αλλα λες οτι δεν έχει σχεση ετσι?
Συγνώμη δεν καταλαβα πριν ( αν εννοείς την μεταλλική "θήκη" μέσα στην οποία κινείται το καρβουνάκι αυτή ήδη είναι σε επαφή με την τάση ) εννοώ οτι το καλώδιο απο το καρβουνάκι ερθει σε επαφή με το σασι απο το μοτέρ. Τοτε λογικά έχουμε βραχυκύκλωμα ετσι δεν ειναι?
Το ποστ ειναι
'' Βοήθεια Πρόβλημα Μορρις. Δεν τραβάει νερά ''
δεν ειναι και πολυ μονομένος οποτε μπορει να φταιει και αυτο ετσι? οποτε μπορει να προήλθε απο αυτο
Αν ακουμπήσει στο σώμα του μοτέρ ένα από τα δυο αυτά καλώδια σίγουρα είναι διαρροή προς την γείωση! θα πέσει ο αυτόματος διαφυγής, και ίσως προλάβει να "ανάψει" το ένα τύλιγμα του στάτη.....
Αν δεν έχει αυτόματο διαφυγής η εγκατάσταση, θα πέσει η ασφάλεια, σε σχετικά αργότερο χρόνο και αφού θα έχουν περάσει από το τύλιγμα αρκετά αμπέρ που θα το κάνουν να "ανάψει" αρκετά ώστε να καπνίσει....
Είναι συνήθως κοντά καλώδια, και δεν μπορεί εύκολα να συμβεί, γιαυτό και μου φάνηκε παράξενο...όμως όλα γίνονται.
Άρα πρέπει να το δεις. (ειδικά αν δεν έχει αυτόματο διαφυγής κινδυνεύει το μοτέρ. με αυτόματο θα καταπονηθεί με λίγα μιλιαμπέρ στιγμιαία, χωρίς αυτόματο όμως και μόνο με την ασφάλεια θα φάει κάμποσα αμπερ, - μην το ξαναδουλέψει ώσπου να το δεις!.)
Καλο μηνα φίλε Απόστολε και ελπίζω να περασες καλα σημερα. Λοιπόν απ' ότι κατάλαβα μάλλον αυτο εγινε γιατι στην περιγραφή του ο φίλος είπε '' μύρισε σαν καμένο και έβγαλε καπνό μετά έριξε ασφάλεια'' μετα απο όλο αυτο το δοκίμασε γιατι φοβηθηκα για το μοτερ αλλα τελικα στην δοκιμή δούλεψε το μοτερ πηρε στροφες κανονικά βεβαια το εσβησε κατευθειαν μην εχουμε θεμα. Θα παω να το δώ την Δευτερα με το καλο απο κοντά και θα ενημερώσω φυσικα. Πίστευω όμως οτι αυτο φταιει τώρα πως εγινε τι να πω θα φανει την Δευτερα. Ευχαριστώ πολύ φιλε μου θα σε κρατάω ενήμερο.![]()
Αν έγινε κάτι τέτοιο θα έχει αφήσει σημάδια.
Επανερχομαι στο θεμα μας ξανα. Καλησπερα, λοιπον τ μοτερ δν επεζησε πηγε για περιέλιξη. Ο τυπος μ ειπε οτι εχει καψει κ στον ροτορα τ τυλιγμα κ τν περιελιξη γυρω του, μου τ εδειξε κιολας. Αυτο πρεπει ν ειχε αρπαξει απο τν αρχη κ απλα μετα τ αποτελειωσαμε. Αναμενω νεα κ φυσικα ενημερωνω σχετικα![]()