Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Jake
    Εγγραφή
    Dec 2014
    Περιοχή
    athens
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή Κλιματιστικό SAMSUNG AQV09PSAN

    Καλησπέρα,

    Πριν από μερικές ημέρες η εξωτερική μονάδα του κλιματιστικού μου (inverter) σταμάτησε να λειτουργεί εντελώς. Παρότι η εξωτερική μονάδα δεν λειτουργεί η εσωτερική δουλεύει κανονικά. Έχοντας εμπειρία από παλιότερο κλιματιστικό θεώρησα πως χρειάζεται reset για να λειτουργήσει ξανά.

    Ωστόσο, σε συνομιλία μου με την Samsung μου είπαν πως δεν μπορούν να μου δώσουν το κωδικό για το συγκεκριμένο μοντέλο και πως θα πρέπει να έρθει εξουσιοδοτημένος τεχνικός για να βάλει τους κωδικούς με σχεδόν 50 € μόνο για την επίσκεψη.

    Απευθύνθηκα σε ένα ψυκτικό που έχω χρόνια μου άνοιξε την εξωτερική μονάδα και αυτό που παρατηρήσαμε πάνω στην πλακέτα είναι πως και τα τρία LED είναι αναμμένα. Ρώτησα ξανά στην Samsung και μου είπαν πως η ένδειξη αυτή σημαίνει αλλαγή πλακέτας. Ωστόσο, στο διάγραμμα που βρίσκεται κολλημένο πάνω στην πλακέτα της εξ. μονάδας αναγράφεται ως ένδειξη βλάβης (3 LED αναμμένα) η ένδειξη RESET.

    Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει αν γνωρίζει διότι με την αντιμετώπιση και την γενικότερη συμπεριφορά του εξουσιοδοτημένου καταστήματος της εν λόγω εταιρεία δυστυχώς έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Βασιλης
    Εγγραφή
    Feb 2015
    Περιοχή
    Αγιος Ελευθεριος
    Μηνύματα
    1

    Προεπιλογή

    καλησπερα νομιζς θα επρεπε να κανεις και στις 2 πλακετες reset εσωτερικη και εξωτερικη ξεχωριστα αθτο που καταλαβαινω ειναι οτι δεν βλεπει η μια πλακετα την αλλη αν δεν διορθοθει με το reset μαλλον πας για πλακετα!

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Dec 2004
    Περιοχή
    Πάτρα, Αχαία
    Μηνύματα
    898

    Προεπιλογή

    εμαιλ στην μητρικη εταιρεια εστειλες?

  4. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Jake
    Εγγραφή
    Dec 2014
    Περιοχή
    athens
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή

    Καταρχήν ευχαριστώ και τους δυο για τα σχόλια.


    Πριν από 2 εβδομάδες ξήλωσα την πλακέτα και την έστειλα σε ηλεκτρονικό για έλεγχο. Ο Ηλέκτρονικός μου είπε ότι τσέκαρε την πλακέτα την μέτρησε και είναι μια χαρα. Εν συνεχεία μου είπε πως αν μπορεί να υπάρχει κάπου πρόβλημα στην πλακέτα μπορεί να είναι στον επεξεργαστή ο οποίος ενδεχομένως να χρειάζεται προγραμματισμό ο οποίος γίνεται με λογισμικό της Samsung και ένα RS232 αντάπτορα.


    Δυστυχώς τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα της εν λόγω εταιρείας στην Ελλάδα δεν μου δίνουν απάντηση στο τι σημαίνει η ένδειξη με τα 3 LED αναμένα στα οποία το box αναγράφει ως ένδειξη βλάβης το reset.


    @vasidrim: Το θέμα είναι ότι κανείς από την Samsung δεν δίνει τους κωδικούς reset. Την διαδικασία για την εισαγωγή του κωδικού στην εσωτερική μονάδα την γνωρίζω ωστόσο δεν γνωρίζω τον κωδικό. Βρήκα κάποιους από το internet ωστόσο δεν γνωρίζω αν είναι οι σωστοί όπως επίσης το αν η εισαγωγή τους κάνει reset και στην εξωτερική πλακέτα. Γνωρίζεις πως γίνεται reset στην εξωτερική πλακέτα?


    Επίσης στην ερώτηση μου στην Samsung περι προγραμματισμού του επεξεργαστη η απάντηση ήταν δεν μπορούμε να σας δώσουμε περαιτερω τεχνικές πληροφοριες. Τα εξουσιοδοτημένα αντιστοίχως λένε γίνεται επαναπρογραμματισμός αλλά δεν έχουμε το εργαλείο. Ότι να ναι...


    Το θέμα είναι ότι έχω ένα κλιματιστικό το οποίο το πλήρωσα κοντά στα 470€ πριν από δυο χρόνια έχει δουλέψει κυριολεκτικά ελάχιστα και τα εξουσιοδοτημένα ζητάνε 50+€ για την επίσκεψη και 250€ για νέα πλάκέτα. Το οποίο σημαίνει πως με 300€ θα γίνει αντικατάσταση μιας πλακέτας με εξάμηνη εγγύηση το οποίο κατά την γνώμη μου είναι οικονομικά ασύμφορο καθώς με λίγα ευρώ παραπάνω μπορώ να πάρω καινούριο κλιματιστικό.


    @xsterg: Δεν έστειλα, έψαξα να βρω customer care του εξωτερικού αλλά δεν κατάφερα.


    Αυτό όμως που με εκνευρίζει περισσότερο είναι πως τα εξουσιοδοτημένα μου έκαναν διάγνωση αλλαγή πλακέτας ωστόσο κανείς τους δεν μου εξηγεί τι ακριβως σημαίνει η ένδειξη Reset. Στην ερώτηση μου


    αν γίνεται reset στην εξωτερική και πως, η απάντηση ήταν αλλαγή πλακέτας.

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    χα marinosrinos "έχεις γυρίσει τον κόσμο ανάποδα"
    δηλ είδα ότι δεν μασάς και έχεις ποστάρει το ίδιο θέμα και στο refrigeration-engineer.com αλλά χωρίς να πάρεις απάντηση
    καλά κάνεις και δεν επιτρέπεις να σε κοροϊδέψουν αλλά βλέπεις ότι με τα digital σκουπίδια δεν είναι εύκολα τα πράγματα

    Έχουμε από το πολύ καλό elektrotanya.com/samsung_aqv-09psan.rar/download.html το service manual
    και στο Alignment & Adjustment.pdf έχει την διαδικασία του reset με τους 24 κωδικούς στην τελευταία σελίδα
    στην αρχή λέει και πως πρέπει να αλλάξεις το mode του τηλεκοντρόλ για να γίνει αυτή η δουλειά
    ελπίζω να τα καταφέρεις

  6. #6

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Jake
    Εγγραφή
    Dec 2014
    Περιοχή
    athens
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή

    @UV: Ευχαριστώ τόσο για την απάντηση όσο και για το service manual. Έκανα την εισαγωγή του κωδικού ωστόσο το περίεργο που βλέπω είναι πως μετά την εισαγωγή που ανάβουν στην εσωτερική μονάδα τα operation και good sleep τα οποία με βάση το manual σημαίνουν "outdoor unit error".

    Βασικά είμαι στο τσακ να την πάρω την βαριοπούλα και να το κάνω κομμάτια.

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    κατάφερες το βήμα του reset και την επικοινωνία των μονάδων
    τώρα πρέπει να δεις ποιό είναι το εξωτερικό error code
    παίδεψε το λίγο ακόμη και μετά αν δεν βγάλεις άκρη κάντα όλα λαμπόγυαλο

  8. #8

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Jake
    Εγγραφή
    Dec 2014
    Περιοχή
    athens
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή

    Το εξωτερικό error code είναι 3 LED αναμένα και με βάση το service manual η ένδειξη σημαίνει reset.

    Ακριβώς η ίδια ένδειξη πριν περάσω τον κωδικό.

  9. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    κλείσε και το ρεύμα του μήπως κάτι αλλάξει!

  10. #10

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Jake
    Εγγραφή
    Dec 2014
    Περιοχή
    athens
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή

    Το έκανα ήδη συνεχίζει και βγαίνει η ένδειξη reset στην εξωτερική μονάδα.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. [Κλιματιστικό Samsung] πρόβλημα με κλιματιστικό samsung AQV12FAN
    από Φανης10 στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-04-15, 00:31
  2. [Κλιματιστικό Hitachi] πρόβλημα με καινούριο κλιματιστικό
    από alexandros o mikros στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-10-14, 03:19
  3. [Κλιματιστικό Samsung] Πρόβλημα σε κλιματιστικό samsung
    από mfandom στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-11-13, 07:28
  4. [Κλιματιστικό Samsung] Βλάβη σε κλιματιστικό SAMSUNG AQV12MSAX
    από mimis31 στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-07-12, 17:47
  5. Πρόβλημα με κλιματιστικό 7000BTU
    από katestramenos στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-07-11, 18:56

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας