Φίλε συνονόματε,
ΜΟΝΟΝ αν έχεις τις κατάλληλες γνώσεις κι εμπειρία, όπως και τα κατάλληλα εργαλεία κι όργανα,
να προβείς σ΄ αποκατάσταση της βλάβης της συσκευής σου, γιατί όπως σου αναφέρει ο φίλος και
συνάδελφος Παναγιώτης ακόμα κι αν αφαιρέσεις το φις του monitor από την πρίζα, υπάρχουν
παραμένοντα ηλεκτρικά φορτία στους ηλεκτρ/κούς πυκνωτές κυρίως στο τμήμα PSU αυτού, που
΄ναι τρομερά επικίνδυνα για τον χρήστη.
Σε περίπτωση που αποσυναρμολογηθεί το monitor πρέπει να γίνει έλεγχος όλων των ηλεκτρολ/κών
πυκνωτών του PSU, με καπασιτόμετρο & ESR meter αφού αποκολληθούν από τη πλακέτα κι εφόσον
βρεθούν τιμές χωρ/τας κι ανοχής σε τάση διαφορετικές απ΄ αυτές που αναγράφονται στο σώμα τους,
ν΄ αντικατ/θούν με καινούργιους ταυτοσήμων τιμών.
Ν΄ ελεγχθούν οι αντιστάσεις των χρωμάτων R G B που οδηγούν το σήμα εικόνας στα πυροβόλα της
λυχνίας της οθόνης κι αν έχουν «ανοίξει» ή έχουν μεταβληθεί σημαντικά οι τιμές τους ν΄ αντικατασταθούν.
Ν΄ ελεγχθεί όλο το κάτω μέρος του σασί με μεγεθυντικό φακό γι΄ υπάρχουσες ψυχρές ή ραγισμένες κολλήσεις, κι όσες βρεθούν να ξαναπεραστούν με «φρέσκια» κόλληση.

Από την ιστοσελίδα : https://www.manualslib.com/manual/43...scan-T57s.html
κατεβαίνει το User Manual της CRT οθόνης : EIZO FLEXSCAN T57S που βοηθά στην αποκατ/ση
της καλής λειτουργίας του monitor.

Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης