Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες ήταν κατατοπιστικές αλλά δεν κατάφερα να λύσω το πρόβλημα του F11 που μάλλον είναι η πλακέτα και μου είναι δύσκολο να την επισκευάσω . Και πάλι ευχαριστώ.