Φίλε Γιάννη,
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ & ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.
Στις ηλεκτρικές κουζίνες και στους φούρνους φυσικά, δεν παραχωρούνται Service Manual από τις εταιρείες,
παρά μόνο Εγχειρίδια Οδηγιών.
Κι αυτό κακώς μεν γίνεται, αν κι έχουν γίνει πολλές προτάσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση Καταναλωτών για ν΄
αλλάξει, αλλά γίνεται ακόμη και σήμερα από τις εταιρείες κι ως δικαιολογία αναφέρεται ότι είναι απλά ;
(κατά τη φιλοσοφία τους) ηλεκτρικά κυκλώματα, αρκετά σοβαρά όμως για την οικιακή / επαγγελματική εξυπηρέτηση και
θα πρέπει ν΄ ελέγχονται / επισκευάζονται μόνον από εξειδικευμένους τεχνικούς της ίδιας κατασκευάστριας εταιρείας και
μόνον με τα γνήσια ανταλ/κά.
Τώρα για το φαινόμενο που παρουσιάζεται στον φούρνο πιθανά αίτια μπορεί να ΄ναι ;
- ο θερμοστάτης του φούρνου,
- κακή επαφή / συνδεσμολογία καλωδίων από το διακόπτη προς τον θερμοστάτη / αντίσταση / φως του φούρνου
- ακόμη ακόμη και κάποιο(α) κατεστρ/νο(α) εξάρτ/μα(τα) στην ηλεκτρονική πλακέτα του φούρνου που παίζει ρόλο στη
ρύθμιση των θερμοκρασιών.
Χρειάζεται ενδελεχής έλεγχος, (ίσως κι η πείρα των τεχνικών οικιακών συσκευών της MIELE), για ν΄ εντοπιστεί η
βλάβη κι ν΄ αποκατασταθεί η ορθή λειτουργία της συσκευής σου.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης




Απάντηση με παράθεση