Φίλε Χρήστο,
μέσα απ΄ αυτό το Forum προσπαθούμε, όσοι κι όσο γνωρίζουμε τ΄ ανάλογο αντικείμενο, να βοηθήσουμε τους ερωτώντες
να κάνουν την επισκευή μόνοι τους (HOW TO FIX IT).
Το να διαθέτει κάποιος programmer δεν σημαίνει ότι μπορεί να προγραμματίσει κάθε είδος από τα εκατομμύρια IC΄s που
κυκλοφορούν στ΄ εμπόριο, ότι το πρόγραμμα που θα περάσει θα κάνει τη συσκευή σου λειτουργική, για να μην αναφερθεί
ακόμα ότι τ΄ ολοκληρωμένο (EMMC) πρέπει ν΄ αποκολληθεί από το σασί με την όποια επικινδυνότητα εγκυμονεί αυτό κι
αφού προγραμματιστεί ν΄ επανασυγκολληθεί σωστά, τέλος δε, ότι είναι απαγορευτικό γι΄ όλους τους τεχνικούς του Forum
ν΄ αναλαμβάνουν επισκευές των επισκεπτών του.
Σε κάθε περίπτωση αποκόλλησε την ψήκτρα (κομμάτι αλλουμινίου) που βρίσκεται πάνω από τ΄ EMMC κι ανέγραψε τον
τύπο του μήπως λάβεις περισσότερη βοήθεια.
Μπορείς βέβαια ν΄ επισκευθείς και το πλησιέστερο στη περιοχή σου SERVICE της SONY μήπως και βρεις κάποια οικονομική
κι οριστική λύση.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης