-
Realme 8i Πρόβλημα
Το κινητό το έχω για καθημερινή χρήση εδώ και 3 χρόνια, την τελευταία εβδομάδα, ξαφνικά ενώ το έχω ανοιχτό η οθόνη του κλείνει, πατώντας το κουμπί για να ανοίξει, δεν έχω εικόνα, επίσης το κινητό χτυπάει όταν με καλούν χωρίς να έχω εικόνα και δεν μπορώ να απαντήσω την κλήση. Το κινητό ανοίγει μετά από κάποια ώρα μονο του. Το έχω κάνει επανεκκίνηση, το έχω σύνδεση στη φορτίσει μήπως ανοίξει και δεν ανοίγει(ενώ υπάρχει δόνηση πως συνδέθηκε στη φόρτιση και φορτίζει κανονικά). Στιγμές μέσα στη μέρα που θέλω να δω κάτι δεν ανοίγει. Άμα ξέρετε κάποιο τρόπο να φτιάξει πείτε μου.
-
-
Καλησπέρα. Κάποιες φορές τέτοια προβλήματα είναι θέμα μνήμης και μεγάλης χρήσης της. Σε πρώτη φάση τσέκαρε αν το κινητό έχει γεμίσει η μνήμη του η εσωτερική με αρχεία, εικόνες, εφαρμογές κλπ. κανε ένα γερό ξεσκαρταρισμα, σβήσε πράγματα που δε θέλεις ή μετέφερε τα σε άλλη συσκευή ή υπολογιστή, μετά επανεκκίνηση και τσέκαρε ξανά τη συμπεριφορά του.
-
-
Χρησιμοποιούνται τα 65gb από τα 128gb αποθηκευτικού χώρου. Έσβησα μερικά άχρηστα αρχεία αλλά και πάλι το ίδιο, ευχαριστώ.
-
-
Φίλε Κώστα,
ελπίζω ότι το κινητό σου τηλ/νο δεν είχε κάποιο ατύχημα με το νερό ή με μικροκυματικές ακτινοβολίες ή ακόμα
είχε κακές κι ολιγόλεπτες επαναφορτίσεις που δημιούργησαν κάποιο θέμα στην μπαταρία του, αν κι αυτή μετά
από 2 έτη οποιουδήποτε τύπου εντατική ή όχι λειτουργία, πρέπει ν΄ ελεγχθεί από το SERVICE της συγκεκριμένης
συσκευής.
Αυτό που παρατηρείς μπορεί ν΄ οφείλεται στην ίδια την οθόνη του Realme 8i (θέμα επαφών της με την M.B.) ή στο
Software της συσκευής.
Σε κάθε περίπτωση κι εφόσον το πρόβλημα συνεχίζεται, επισκέπτεσαι κάποιο από τα κατ/ματα που φαίνονται στα sites :
https://easyservice.gr/service_categ...initon-realme/
https://thefixers.gr/vres-katasthma .
Από τη δική σου πλευρά αν μπορείς απενεργοποιήσε πλήρως το κινητό σου κι άφησέ το απενεργοποιημένο γι΄ αρκετή ώρα.
Κατόπιν επανεργοποίησέ το και δες πως θα συμπεριφερθεί.
Το support για κινητά τηλέφωνα Realme βρίσκεται στο site : https://www.realme.com/global/support .
Εύχομαι καλή επιτυχία στην προσπάθεια αποκατάστασης της κανονικής λειτουργίας της συσκευής σου.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
-
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ θα δοκιμάσω την απενεργοποίηση και θα δω τα σάιτ.
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης