Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 5 από 5

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη manolo
    Μέλος
    Όνομα
    Μανόλης
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.598

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα. Κάποιες φορές τέτοια προβλήματα είναι θέμα μνήμης και μεγάλης χρήσης της. Σε πρώτη φάση τσέκαρε αν το κινητό έχει γεμίσει η μνήμη του η εσωτερική με αρχεία, εικόνες, εφαρμογές κλπ. κανε ένα γερό ξεσκαρταρισμα, σβήσε πράγματα που δε θέλεις ή μετέφερε τα σε άλλη συσκευή ή υπολογιστή, μετά επανεκκίνηση και τσέκαρε ξανά τη συμπεριφορά του.

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Kwstas
    Εγγραφή
    Aug 2025
    Περιοχή
    Αγ. Δημήτριος
    Μηνύματα
    3

    Προεπιλογή

    Χρησιμοποιούνται τα 65gb από τα 128gb αποθηκευτικού χώρου. Έσβησα μερικά άχρηστα αρχεία αλλά και πάλι το ίδιο, ευχαριστώ.

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    2.204

    Προεπιλογή

    Φίλε Κώστα,
    ελπίζω ότι το κινητό σου τηλ/νο δεν είχε κάποιο ατύχημα με το νερό ή με μικροκυματικές ακτινοβολίες ή ακόμα
    είχε κακές κι ολιγόλεπτες επαναφορτίσεις που δημιούργησαν κάποιο θέμα στην μπαταρία του, αν κι αυτή μετά
    από 2 έτη οποιουδήποτε τύπου εντατική ή όχι λειτουργία, πρέπει ν΄ ελεγχθεί από το SERVICE της συγκεκριμένης
    συσκευής.
    Αυτό που παρατηρείς μπορεί ν΄ οφείλεται στην ίδια την οθόνη του Realme 8i (θέμα επαφών της με την M.B.) ή στο
    Software της συσκευής.
    Σε κάθε περίπτωση κι εφόσον το πρόβλημα συνεχίζεται, επισκέπτεσαι κάποιο από τα κατ/ματα που φαίνονται στα sites :
    https://easyservice.gr/service_categ...initon-realme/
    https://thefixers.gr/vres-katasthma .
    Από τη δική σου πλευρά αν μπορείς απενεργοποιήσε πλήρως το κινητό σου κι άφησέ το απενεργοποιημένο γι΄ αρκετή ώρα.
    Κατόπιν επανεργοποίησέ το και δες πως θα συμπεριφερθεί.
    Το support για κινητά τηλέφωνα Realme βρίσκεται στο site : https://www.realme.com/global/support .
    Εύχομαι καλή επιτυχία στην προσπάθεια αποκατάστασης της κανονικής λειτουργίας της συσκευής σου.
    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  4. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Kwstas
    Εγγραφή
    Aug 2025
    Περιοχή
    Αγ. Δημήτριος
    Μηνύματα
    3

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ πάρα πολύ θα δοκιμάσω την απενεργοποίηση και θα δω τα σάιτ.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας