Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Φενη Εμφάνιση μηνυμάτων
Κ εμένα σε 32αρα f&u εμφανίζεται πάνω δεξιά αναδυομενο παράθυρο που αναφέρει ότι ο αποθηκευτικό χώρος δεν επαρκεί και αυτό το παράθυρο εμφανίζεται κ εξαφανίζεται σε λουπα. Δεν μπορώ δηλαδή να μπω σε κάποιο μενού.
https://www.reddit.com/r/AndroidTV/c...ning_out_loop/ (διάβασε τελευταίο μήνυμα )
2. Μενού παράκαμψης με το ποντίκι:
Αν έχετε ποντίκι USB, δοκιμάστε να το συνδέσετε στην τηλεόραση. Μερικές φορές, κάνοντας γρήγορο κλικ στην περιοχή του εικονιδίου ρυθμίσεων κατά την εκκίνηση, μπορεί να εμφανιστεί το μενού πριν αναλάβει ο βρόχος μηνυμάτων σφάλματος