Κρατησε το παλιο τροφοδοτικο (δεξια)
Εδω μεσα στο κλιμακοστασιο επανω ψηλα στο κουτι.
![]()
Κρατησε το παλιο τροφοδοτικο (δεξια)
Εδω μεσα στο κλιμακοστασιο επανω ψηλα στο κουτι.
![]()
Εδω οπως το ειχε συνδεσει ο τεχνικος
πηρα το αλλο απο τον Καυκα
https://ctc-electronic.com/wp-conten...2entrances.pdf
και βαση εγχειριδίου
παει πρακτικα στο Τ το κιτρινο και στο Ο το πρασινο
Το συνεδεσα, πατησα το κουμπι για ομιλια εκανε πως ανοιγει το μικροφωνο,παω κατω στην μπουτονιερα παταω 2 φορες τιποτα,την 3η αναψε κατω η μπουτονιερα αλλα ολες τις φορες ηχος επανω ΟΧΙ,αρα τι κανω λαθος;
Μηπως το υπαρχων θυροτηλεφωνο για καποιο λογο δεν συνεργαζεται με το νεο;![]()