Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 8 από 8

Θέμα: EV Q66

  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    σπιρος
    Εγγραφή
    Jun 2024
    Περιοχή
    κερκυρα
    Μηνύματα
    35

    Προεπιλογή EV Q66

    Ο τελικος φιλου με μαγαζι μετα απο βραχυκυκλωμα του σασι με τον συλλεκτη απο το MJL1302 απο ξυλωμενη πιστα (βγηκε για φυσημα καθαρισμα και ο αποκολλημενος χαλκοδιαδρομος ηταν χαλαρος μαλλον απο θερμοκρασιες με το φυσημα και τα τρανταγματα ανοιξε κλεισε κοπηκε και ακουμπησε σασι) οταν τον εβαλε στο ρευμα φυσικα μπηκε στο protect.Με παρακαλεσε να τον τσεκαρω.Τι εχω κανει μεχρι τωρα, ξηλωσα ολα τα εξοδου και τα οδηγα για ελεγχο χωρις να βρω τιποτα καμμενο.τσεκαρισα ολες τις διοδους ολες οκ.ξανα κολλησα ολα τα εξοδου στις ιδιες ακριβως θεσεις αριθμημενα με καινουργια παστα (δεν ειχαν τιποτα κατι σκονες ειχαν μεινει)συνδεσα πρωτα το ενα καναλι ολα οκ βαζω και τα οδηγα 1302-3281 και στο αλλο καναλι τον ξεκιναω αυτη τη φορα χωρις λιμιτερ ρευματος ξεκινησε κανονικα αλλα με την θερμοκαμερα ανα χειρας ειχα ανεβασμα θερμοκρασιας γρηγορα σε δυο λεπτα 50-55 βαθμους και την ωρα που παω να τον κλεισω πριν προλαβω καιει την κεντρικη ασφαλεια.Για πειτε καμια ιδεα.

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    σπιρος
    Εγγραφή
    Jun 2024
    Περιοχή
    κερκυρα
    Μηνύματα
    35

    Προεπιλογή

    Να προσθεσω οτι θερμοκρασια ανεβαζουν και τα δυο καναλια

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    2.102

    Προεπιλογή

    Φίλε Σπύρο,
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να ΄χουμε.
    Εσύ ο ίδιος αναφέρεις ότι ο Electro-Voice είναι ταλαιπωρημένος από " πεταμένο/ανοιγμένο χαλκοδιάδρομο " οπότε όπως κι αν
    επιδιορθώθηκε αυτός επιτρέπει τη διέλευση μεγαλυτέρων ρευμάτων με συνέπεια την υπερθέρμανση των TRN΄s.
    Άρα εκεί θα πρέπει ν΄ επιστήσεις την προσοχή σου και ν΄ αποκαταστήσεις τον " πεταμένο/ανοιγμένο χαλκοδιάδρομο " στην
    ακριβή προτέρα του μορφή.
    Φυσικά αυτό δεν θα ΄ναι ποτέ ακριβώς εφικτό γι΄ αυτό ίσως χρειαστεί ν΄ αντικατ/σεις τις υπάρχουσες ψήκτρες μ΄ άλλες που
    θ΄ επιτρέπουν μεγαλύτερη απαγωγή θερμότητας.
    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    σπιρος
    Εγγραφή
    Jun 2024
    Περιοχή
    κερκυρα
    Μηνύματα
    35

    Προεπιλογή

    Δημήτρη ευχαριστώ για την απαντηση τον διαδρόμο μηκους 7 εκατοστων περιπου τον αντικατεστησα με χοντρό μονοκλωνο καλωδιο.Κατι άλλο είναι καμμενο και τραβάει πολλά αμπέρ το μηχάνημα.Στον έλεγχο ένα προς ένα αποκολημενα τα εξόδου δεν βρήκα κάποιο καμμενο.Καπου έχει βραχυκύκλωμα και αμφιβάλω για το αν όλα τα εξόδου είναι οκ υπό τάση.Η κάπου έχω στην οδήγηση τρανζίστορ με διαροη μπορει.Να τα αλλάξω όλα είναι ασύμφορο.Οι αντιστάσεις γύρω από την ύποπτη περιοχή της βλάβης είναι όλες οκ.

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    2.102

    Προεπιλογή

    Είναι όλες " οκ " όπως γράφεις ή μεταβάλλεται η τιμή τους υπό τάση ;
    Τις βαττικές πόλωσης των TRN΄s αντικατ/σέ τις όλες.
    Βλέπεις ότι χρησιμοποιεί 2 πεντάδες σε σειρά npn TRN΄s MJ15022 & pnp TRN΄s MJ15023, ανά κανάλι
    κι είναι δύσκολο ακόμα και να χρησιμοποιήσεις ανάλογο αριθμό A-meters για να παρατηρήσεις κατά τη
    λειτουργία τους, πόσα Amperes τραβάνε.
    Οπότε αν δεν μεταβληθεί η κατ/ση με την αλλαγή των βαττικών αντιστάσεων τότε δεν απομένει κάτι άλλο
    νομίζω από την αντικατ/ση των TRN΄s εξόδου ανά κανάλι αλλά φυσικά σε δύο ζεύγη πεντάδων κι όχι TRN΄s
    του σωρού γιατί δεν θα ΄ναι συμβατά ούτε με το κύκλωμα ούτε στη μεταξύ τους συνεργασία.
    Το σχηματικό πιστεύω ότι το ΄χεις κατεβάσει από το link :
    https://elektrotanya.com/electro-voi.../download.html.

    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    σπιρος
    Εγγραφή
    Jun 2024
    Περιοχή
    κερκυρα
    Μηνύματα
    35

    Προεπιλογή

    Σημερα ασχοληθηκα απο τον λιγο χρονο μου και ξανα μετρησα σχολαστικα τα εξοδου βρισκοντας ενα 15023 καμμενο βραχυκυκλωμενος συλλεκτης εκπομπος η βαττικη αντισταση του και αλλη μια μικρη flameproof 10r οπως λεει στο σχηματικο κι ετσι εξηγειται το καψιμο ασφαλειας.Δημητρη ειναι σωστο να αλλαξω μονο το ενα με αυθεντικο ανταλλακτικο η να φυγουν ολα στο ενα καναλι?Η μικρη flameproof αντισταση μπορει να αλλαχτει απο metal film η πρεπει να μπει ολοιδια? μιας και στο σχηματικο εχει σημανση critical.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη spiros tech : 05-06-25 στις 16:14

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    2.102

    Προεπιλογή

    Τώρα βρήκες τη βλάβη.
    Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα καλής ποιότητας MJ15023, αλλά σαν αντικατ/ση της
    μικρής αντίστασης θα βάλεις ίδιου τύπου καθόσον οποιαδήποτε άλλη μπορεί ν΄ αναφλεγεί.
    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  8. #8

    Μέλος
    Όνομα
    σπιρος
    Εγγραφή
    Jun 2024
    Περιοχή
    κερκυρα
    Μηνύματα
    35

    Προεπιλογή

    Λιγο δυσκολο να βρω τετοια αντισταση ελλαδα εβαλα μια μεταλ φιλμ και δυο βαττικες 5 βατ 0.22ωμ.Το τρανζιστορ ειναι στο δρομο και μολις το κολλησω και κανω τις δοκιμες θα ανεβασω το αποτελεσμα.Ευχαριστω.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας