Υπό κανονικές συνθήκες δεν θα έχεις πρόβλημα για τη δοκιμή. Είναι προστασία έναντι υπέρτασης/αιχμών υψηλής τάσης που φυσιολογικά δεν συμβαίνουν, παρά μόνο κατ' εξαίρεση σε περίπτωση π.χ. βλάβης στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ, κεραυνών κλπ. Επομένως για ένα σύντομο διάστημα για δοκιμή είσαι εντάξει και χωρίς αυτό. Για μόνιμη λειτουργία όμως καλό είναι να αντι/απο/κατασταθεί, για τη προστασία του προβολέα σε αυτές τις περιπτώσεις.




Απάντηση με παράθεση