Φίλε Δημήτρη
Δυστηχως οταν τα τμήματα σέρβις μεγάλων εταιριών δίνονται σε εξωτερικούς συνεργάτες η ποιότητα πάει περίπατο. Αντί να επενδύουν σε αξιολογους τεχνικούς , αρκούνται σε γραμματείς εμφανταστους γλωσσοδέτες να απαντάνε κατάλληλα στα αρνητικά σχόλια ώστε να μη πατωσουν σε αξιολογησεις, και να μη φτάσουν τα παράπονα στα αφτιά της κατασκευάστριας εταιρίας .
Φυσικά υπάρχουν και συνειδητοποιημένοι επαγγελματίες που παλεύουν για το καλύτερο και ειναι σημείο αναφοράς .
Είναι ελάχιστοι όμως.
Ελπίζω να το κατανοεις αυτό.

Μεταξύ δύο εταιριών που η μία διαθέτει σέρβις δικό της, και η άλλη σέρβις από εργολάβο , σε άνθρωπο που δεν κατέχει από τεχνικά ώστε να επέμβει μόνος του αν χρειαστεί, θα του πρότεινα την Bosch για να έχει σαφώς μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Φιλικα
Γιάννης