Φίλε Δημήτρη
Δυστηχως οταν τα τμήματα σέρβις μεγάλων εταιριών δίνονται σε εξωτερικούς συνεργάτες η ποιότητα πάει περίπατο. Αντί να επενδύουν σε αξιολογους τεχνικούς , αρκούνται σε γραμματείς εμφανταστους γλωσσοδέτες να απαντάνε κατάλληλα στα αρνητικά σχόλια ώστε να μη πατωσουν σε αξιολογησεις, και να μη φτάσουν τα παράπονα στα αφτιά της κατασκευάστριας εταιρίας .
Φυσικά υπάρχουν και συνειδητοποιημένοι επαγγελματίες που παλεύουν για το καλύτερο και ειναι σημείο αναφοράς .
Είναι ελάχιστοι όμως.
Ελπίζω να το κατανοεις αυτό.
Μεταξύ δύο εταιριών που η μία διαθέτει σέρβις δικό της, και η άλλη σέρβις από εργολάβο , σε άνθρωπο που δεν κατέχει από τεχνικά ώστε να επέμβει μόνος του αν χρειαστεί, θα του πρότεινα την Bosch για να έχει σαφώς μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης.
Φιλικα
Γιάννης




Απάντηση με παράθεση