Ευχαριστω και παλι . Εποικινωνησα πριν λιγες μερες με την αντιπροσωπεια , αλλα περιμενω ακομη την απαντηση της. Ας κανω , οπως λες , μια τελευταια προσπαθεια με τα καλωδια εκτος και βλεπουμε.
Πολλες καλημερες ..
Κωστας Κακκαβας
Ευχαριστω και παλι . Εποικινωνησα πριν λιγες μερες με την αντιπροσωπεια , αλλα περιμενω ακομη την απαντηση της. Ας κανω , οπως λες , μια τελευταια προσπαθεια με τα καλωδια εκτος και βλεπουμε.
Πολλες καλημερες ..
Κωστας Κακκαβας