Μετά τις τελευταίες δηλώσεις στο #3 μπορεί και να έχει δίκιο ο τεχνικός
Και υποθέτω σενάριο (αυτό του φουσκώματος πλάτης ) και έχει δίκιο ο τεχνικός ότι πιθανά δεν αισθάνεται ο αισθητήρας θερμοστάτη , και αναγκάζει το μοτέρ να δουλεύει συνέχεια . Αλλά .....
Ενδέχεται ένα χειρότερο σενάριο , ότι μαζί με το φούσκωμα πλάτης , πιέστηκαν οι εσωτερικές σωληνώσεις και παρουσίασαν διαρροή . Με την παύση του ψυγείου και λιώσιμο της πλάτης μέχρι να ξαναδουλέψει στην επόμενη νέα θέση του ψυγείου , από την πιθανή διαρροή ζόρισε το ψυκτικό κύκλωμα και τον συμπιεστή (το κλικ που κάνει σημαίνει ότι κόβει το θερμικό του συμπιεστή )
Σε κάθε περίπτωση ο τεχνικός βλέπει τα χειρότερα σενάρια του φουσκώματος πλάτης , αλλά και του τι να έχει να περιμένει (ακόμη και αν ευτυχώς δεν έπαθε κάτι ο συμπιεστής και το κλικ του θερμικού συμβαίνει εξαιτίας του ψυκτικού προβλήματος διαρροής ) για τον τεχνικό είναι εφιάλτης τέτοια θέματα , γιατί μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να επιβεβαιώσει ότι δεν πρόκειται για φράξιμο ψυκτικού κυκλώματος από την διαρροή , και τρέχα γύρευε .

- Δεν ξερω αν μετακινηθηκε ξαπλωμενο, σιγουρα εγειρε για να περασει απο πορτες ασανσερ κλπ.
Και ξαπλωμένο δεν πειράζει , αρκεί η πλευρά του μοτέρ κατά την μεταφορά να μην βρέθηκε ποτέ ψηλώτερα από το ταβάνι της συσκευής .