Φίλε Κωνσταντίνε,
αν και πέρασαν 38 μήνες από τότε που ανέβασες το νήμα και δεν γνωρίζω αν ακόμα κρατάς τη TV σου (F&U FL2D4308UH),
πληροφοριακά και μόνο σου αναφέρω :

- σωστή σύνδεση της TV με το Router για σταθερή επικ/νία με το Διαδίκτυο είναι η ενσύρματη (ETHERNET) κι
όχι η ασύρματη (Wi-Fi) καθόσον έχει αποδειχθεί ασταθής για πολλούς και διάφορους λόγους (παρεμβολές απ΄
άλλες συσκευές, μέτρον ισχύος εκπεμπομένου σήματος από τον router κ.ά.),

- το NETFLIX την εποχή που ανέβασες το νήμα είχε αρκετά προβλήματα αποκωδικοποίησης όχι μόνο για τη δική
σου TV αλλά και για πολλά άλλα μοντέλα άλλων εργοστασίων κατασκευής τηλεοράσεων,

- όχι δεν ήταν θέμα των διακοπών της Δημόσιας Εταιρείας Ηλεκτρισμού (Δ.Ε.Η.), όλα τα παρουσιαζόμενα προβλήματα
στη TV σου όταν αυτή λειτουργούσε συνδεδεμένη στο Διαδίκτυο (Internet),

- τ΄ «OPERA» είναι ένας browser όπως το «MOZILA (Firefox)» ή το «GOOGLE CROME» ή τ΄ «INTERNET EXPLORER»,
δεν είναι «λειτουργικό (SOFTWARE)» της TV σου, (αυτό είναι εντελώς διαφορετικό πρόγραμμα περασμένο από τ΄
εργοστάσιο κατασκευής της, για να την εκκινεί (ΒΟΟΤ) και για ν΄ επιλέγει κανάλια να ΄χει menu για τον χρήστη,
να κάνει ασύρματες/ενσύρματες συνδέσεις, να κάνει αυτοδιάγνωση,

- συνήθως το SOFTWARE UPDATE γίνεται για πολλά μοντέλα διαφόρων τύπων τηλεοράσεων μέσω της σύνδεσής τους
με το Διαδίκτυο,

- όταν γράφεις ότι θέλεις ν΄ επαναπρογραμματίσεις τη νεώτερη version προγρ/σμού αυτό σημαίνει ότι έχεις ιδιαίτερες
γνώσεις προγραμματισμού ή θα τις αποκτήσεις σ΄ εύλογο μ΄ αυτό που επιθυμείς να κάνεις χρόνο, διαθέτεις programmer
συμβατό με τις SPI - FLASH & NAND / EMMC memories της TV σου, και κυρίως διαθέτεις ή βρίσκεις τ΄ ανάλογο
πρόγραμμα, που ως αυθεντικό κυκλοφορεί μόνο από την κατασκευάστρια εταιρεία για να το περάσεις.

Όλα αυτά ΕΥΤΥΧΩΣ ή ΔΥΣΤΥΧΩΣ είναι οι προϋποθέσεις για να λυθεί; το πρόβλημά σου όσον αφορά τον επαναπρ/σμό.

Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης