Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε Κώστα,
όπως αναφέρεται στο link που ανέβασε ο φίλος συνονόματος από το Γαλάτσι
(https://www.siemens-home.bsh-group.com/ie/supportdetail/product/WT46W260GR/08#/Togglebox=3926/)
η βλάβη E90 σημαίνει πρόβλημα στον αισθητήρα, τον οποίο από το πρώτο σου post αναφέρεις ότι τον άλλαξες
(αλήθεια τον αντικατέστησες με ταυτόσημου τύπου ή με imitation, ή στην ηλεκτρονική πλακέτα του στεγνωτηρίου
σου.
Για διευκρίνιση κι εφόσον έχεις αντικαταστήσει με ταυτόσημο με τον εργοστασιακό τύπο, τον αισθητήρα, μπορείς ν΄
επικοινωνήσεις και με κάποιο από τα SERVICE της SIEMENS στα τηλ/να : 2106864111, 2106864299, 2106864583.

Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
Τον αφαίρεσα και επανατοποθέτησα τον ίδιο μαζί με το μεταλλικό έλασμα που είχε. Έπειτα, το στεγνωτήριο δούλεψε κανονικά για 3-4 μέρες μέχρι που έβγαλε το E:90.
Εν τω μεταξύ είχα πάρει και ανταλλακτικό γνήσιο αισθητήρα που μιας και το έφερε η ανάγκη θα τον δοκιμάσω αφού θα το ανοίξω πάλι.
Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να κουνήθηκε από τη θέση του αυτές τις μέρες.
Είναι η τελευταία προσπάθεια πριν το στείλω στον τεχνικό.
Ευχαριστώ Δημήτρη.