Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 29

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    2.248

    Προεπιλογή

    Το συγκεκριμένο relay έχει μία συγκεκριμένη συνδ/γία με το συμπιεστή για να δοκιμαστεί
    μ΄ εναλλασσόμενο ρεύμα τάσης 220V, εφόσον λειτουργεί ως PTC (Positive Temperature Coefficient),
    οπότε από λάθος ανεγράφη και τοιουτοτρόπως παρανοήθηκε ότι θ΄ ελεγχόταν μόνο.

    Όσον αφορά τ΄ IC που αναγράφω ότι αλλάζεται προληπτικά, ναι αυτό πρέπει να γίνεται γιατί πρόκειται
    για ταλαιπωρημένο ολοκληρωμένο σ΄ υψηλής τιμής τάση λειτουργούν, οπότε αν δεν έχει τη δεδομένη
    στιγμή μέτρησής του πρόβλημα, πολύ σύντομα θ΄ αποκτήσει.

    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Di*Ca_Electronic για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    axtenistos (15-02-24)

  3. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Dec 2017
    Περιοχή
    ΝΕΑ ΑΡΤΑΚΗ
    Μηνύματα
    10

    Προεπιλογή

    Και δεύτερος ψυκτικός έκανε διάγνωση για καμένο μοτέρ και αυτός χωρίς να κάνει οποιαδήποτε μέτρηση. Αντικατέστησα το ρελέ εκκίνησης που πίστευα ότι είχε πρόβλημα και ο συμπιεστής ξεκίνησε κανονικά. Σχεδόν 3 ώρες μετά έχει πιάσει θερμοκρασία. Κόστος ανταλλακτικού 4€. Ειλικρινά ευχαριστώ όλους εσάς που ασχολήθηκατε με το πρόβλημα μου και με κατευθυνατε αναλόγως. Είσαστε εξαιρετική ομάδα, συνεχίστε έτσι ������
    Ιδού και το χαλασμένο ρελέ εκκίνησης
    SGCAM_20240215_154048539.NIGHT.jpg

  4. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον axtenistos για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    mikemtb73 (16-02-24)

  5. #3
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το συγκεκριμένο relay έχει μία συγκεκριμένη συνδ/γία με το συμπιεστή για να δοκιμαστεί μ΄ εναλλασσόμενο ρεύμα τάσης 220V, εφόσον λειτουργεί ως PTC (Positive Temperature Coefficient), οπότε από λάθος ανεγράφη και τοιουτοτρόπως παρανοήθηκε ότι θ΄ ελεγχόταν μόνο.
    Φίλε Δημήτρη σου παραθέτω αυτά που έγραψες πριν σχετικά με αυτό (τα bold δικά μου):

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το relay εκκίνησης για ν΄ ελεγχθεί χρειάζεται ν΄εφαρμοστεί σε δύο άκρα του εναλλασσόμενη τάση 220V (δεν γνωρίζω σε ποια άκρα – πιθανόν σ΄ εκείνα που φέρουν ενδείξεις β€œN” , β€œL” – δεν υπάρχει σχηματικό στο Διαδίκτυο), οπότε αν χρειαστεί να τ΄ αντικαταστήσεις ν΄ αγοράσεις ταυτόσημου τύπου και να συνδεθεί όπως ακριβώς ήταν συνδεδεμένο το παλαιό.
    Ειλικρινά πες μου, διαβάζοντάς το τί καταλαβαίνεις; Ποια ήταν η παρανόηση;

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όσον αφορά τ΄ IC που αναγράφω ότι αλλάζεται προληπτικά, ναι αυτό πρέπει να γίνεται γιατί πρόκειται για ταλαιπωρημένο ολοκληρωμένο σ΄ υψηλής τιμής τάση λειτουργούν, οπότε αν δεν έχει τη δεδομένη στιγμή μέτρησής του πρόβλημα, πολύ σύντομα θ΄ αποκτήσει.
    Εφόσον το ολοκληρωμένο λειτουργεί δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλαχτεί. Τα ολοκληρωμένα δεν έχουν ημερομηνία λήξης. Η διάρκεια ζωής τους είναι απεριόριστη. Αν χαλάσουν, χάλασαν, και τότε μόνο τα αλλάζουμε. Επίσης από τέτοιου τύπου ολοκληρωμένα κυκλοφοράει πολλή σαβούρα στην εγχώρια αγορά (πολλές φορές έχω πάρει και δεν δουλεύουν εξαρχής ή έχουν προβλήματα), οπότε η προτροπή σου ενέχει και τον κίνδυνο να πεταχτεί στα σκουπίδια ένα καλό και πιθανότατα γνήσιο ολοκληρωμένο, και πιθανώς στη θέση του να μπει μια μαϊμού! Αν αυτό είναι θετικό κρίνε το μόνος σου!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από axtenistos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και δεύτερος ψυκτικός έκανε διάγνωση για καμένο μοτέρ και αυτός χωρίς να κάνει οποιαδήποτε μέτρηση. Αντικατέστησα το ρελέ εκκίνησης που πίστευα ότι είχε πρόβλημα και ο συμπιεστής ξεκίνησε κανονικά. Σχεδόν 3 ώρες μετά έχει πιάσει θερμοκρασία. Κόστος ανταλλακτικού 4€.
    Αυτά για να φαίνεται τί είναι οι τεχνικοί εκεί έξω - μην ακούσω τίποτα "αυτά γίνονται στην επαρχία, στην Αθήνα είναι αλλιώς", ή "οι περισσότεροι τεχνικοί είναι καλοί, απλά υπάρχουν και λίγοι κακοί" (μάλλον ο νηματοθέτης πρέπει να είναι ο Γκαστόνε δηλαδή...)

    Πάντως φίλε "αχτένιστε" κάτι δεν μας λες καλά, μια και στο αρχικό ποστ λες ότι ο συμπιεστής δούλευε έστω και λίγο... Με σπασμένο το δισκίο του PTC δεν μπορεί να ξεκινούσε... Εσύ αυτό που άκουγες ήταν το φυσιολογικό γουργούρισμα που κάνει ο συμπιεστής όταν δουλεύει, ή μάλλον ένα μούγκρισμα που κάνει όταν τροφοδοτείται χωρίς να γυρνάει (μάλλον το δεύτερο);
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη FILMAN : 16-02-24 στις 11:17

  6. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Dec 2017
    Περιοχή
    ΝΕΑ ΑΡΤΑΚΗ
    Μηνύματα
    10

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντως φίλε "αχτένιστε" κάτι δεν μας λες καλά, μια και στο αρχικό ποστ λες ότι ο συμπιεστής δούλευε έστω και λίγο... Με σπασμένο το δισκίο του PTC δεν μπορεί να ξεκινούσε... Εσύ αυτό που άκουγες ήταν το φυσιολογικό γουργούρισμα που κάνει ο συμπιεστής όταν δουλεύει, ή μάλλον ένα μούγκρισμα που κάνει όταν τροφοδοτείται χωρίς να γυρνάει (μάλλον το δεύτερο);
    Τι να σου πω, δεν γνωρίζω τόσα πολλά σχετικά με τα ψυγεία, όταν το έβαζα στο ρεύμα ακουγόταν πέρα από τον ανεμιστήρα της κατάψυξης, ένα κλικ, ξεκίναγε αυτό που υποθέτω πως ήταν το μοτέρ, μετά από ελάχιστα δευτερόλεπτα ένα ακόμα κλικ και σταματούσε. Μετά από 4-5 λεπτά επαναλαμβανόταν η όλη διαδικασία.Το άφησα 40 λεπτά περίπου έτσι και ο συμπιεστής ζεμάταγε, δεν μπορούσα να τον αγγίξω για πάνω 3-4 δευτερόλεπτα, οπότε υποθέτω ότι ανέβαζε θερμοκρασία από τις συνεχόμενες προσπάθειες εκκίνησης.

  7. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.646

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από axtenistos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το άφησα 40 λεπτά περίπου έτσι και ο συμπιεστής ζεμάταγε, δεν μπορούσα να τον αγγίξω για πάνω 3-4 δευτερόλεπτα, οπότε υποθέτω ότι ανέβαζε θερμοκρασία από τις συνεχόμενες προσπάθειες εκκίνησης.
    Δες το σχέδιο
    Καπουτ.jpg
    Και πες μας ο ίδιος τι βλέπεις , έκανε εκκίνηση ή όχι ? (το C&R είναι το κύριο τύλιγμα κανονικής λειτουργίας ) και το C&S είναι το βοηθητικό (όπως μανιβέλα σε παλιά αυτοκίνητα για να πάρει τις 1ες στροφές , αλλιώς το C&R μένει μόνο του και αβοήθητο να ξεκινήσει )
    Από πλευράς πλακέτας το αφήνουμε στην άκρη προς το παρόν, και υποθέτουμε χάλασε πρώτα το Ptc ρελέ. Και αν επίσης υποθέσουμε ότι άργησες να το αντιληφθείς, ότι δεν ξεκινάει σωστά το μοτέρ , μπορεί να είχε συνέπειες αργότερα και στην πλακέτα , ίσως και στο ίδιο το μοτέρ , αλλά το θερμικό ασφαλείας έσωσε την κατάσταση C common

  8. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    FILMAN (19-02-24)

  9. #6

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Dec 2017
    Περιοχή
    ΝΕΑ ΑΡΤΑΚΗ
    Μηνύματα
    10

    Προεπιλογή

    Πολύ απλό και κατανοητό όπως το παραθέτεις με το σχέδιο. Οπότε θα πρέπει να αναθεωρήσω ότι το μοτέρ ξεκίναγε με χαλασμένο ρελέ. Γιατί όμως ήταν τόσο ζεστό εάν δεν λειτουργούσε; Αν το αγγίξω τώρα που δουλεύει είναι ζεστό αλλά όχι τόσο όσο πρίν.

Παρόμοια Θέματα

  1. κουζινακι whirlpool
    από ΚΖΟΥΡΟΣ49 στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-04-19, 01:51
  2. [Whirlpool] whirlpool awg 680
    από thanasis 1 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-04-15, 20:27
  3. [Whirlpool] whirlpool ARG 921/G/WP
    από lemon στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-12-14, 23:50
  4. [Whirlpool] whirlpool , wrm 44
    από pats στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-06-14, 06:30
  5. [Whirlpool] Whirlpool AWM 231-400
    από tranzistor στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-03-13, 02:05

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας