Οπτικά και μακριά από το ρεύμα , δες για τυχόν μαυρίσματα και σε ποια σημεία είναι αυτά τα μαυρίσματα . Αν υποθέσουμε για τον α ή β λόγο τυλίχτηκαν στην φτερωτή του ανεμιστήρα κάποιες κλωστές και δυσχεραίνει τις περιστροφές του μοτέρ , πιθανά να καπνίσει ο σωλήνας που περιέχει εσωτερικά την αντίσταση και να βγάλει καπνούς . Μπορεί όμως και το ίδιο το μοτέρ .
Μπορεί όμως να πρόλαβε κάποιο θερμικό ασφαλείας κοντά στην αντίσταση να διέκοψε το κύκλωμα συμπεριλαμβανομένου και της τροφοδοσίας του μοτέρ . ( θερμικό ασφαλείας ως thermal cut off στο σημείο και κοντά στην αντίσταση ) αφού τελικά λες ότι σταμάτησε να δουλεύει .
Το σχέδιο στο #8 μην το δίνεις απόλυτη βάση , μπορεί το δικό σου να έχει άλλο σχέδιο εφαρμογής .
Κάνε αναζήτηση στο you tube ως Heat gun replace thermal fuse
https://www.youtube.com/watch?v=hH3MwnCj8C4
https://www.youtube.com/watch?v=ywYca4pquBs
Αυτά μόνο για να εντοπίσεις "τι φταίει" , αλλά την ολοκλήρωση της επισκευής να την κάνει ειδικός