Δείχνει για πρόβλημα με ενώσεις που πότε λειτουργούν και πότε όχι , ή μηχανικό πρόβλημα στην καλωδιοταινία ή στις επαφές με την πλακέτα των LED display . Εγω θα παρατηρούσα τους κοννεκτορες στην πλακετα με τα LED , θα ξαναζέσταινα τις επαφές και αν δεν φτιαχνόταν θα κοίταζα μηπως εχει κανα κοψιμο η μηχανική χαλάρωση η καλωδιοταινία από το ανοιξε κλείσε . Δεν είναι μεγάλη βλάβη αλλά ... πρέπει να βρεις κάποιον κοντά σου .
Κανε τον κόπο να ρωτήσεις και στην αντιπροσωπεία μήπως είναι κανα γνωστό κουσούρι .




Απάντηση με παράθεση