ευχαριστώ πολύ Γιάννη.Δεν έχω τηλεχειριστήριο, προσπάθησα μεσω κινητου δεν ταιριαξε καποιο.Με την πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω.
ευχαριστώ πολύ Γιάννη.Δεν έχω τηλεχειριστήριο, προσπάθησα μεσω κινητου δεν ταιριαξε καποιο.Με την πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω.