Γιατί θέλεις τόσο να αλλάξεις ψύκτρες; Δεν γυρνά;
Γιατί θέλεις τόσο να αλλάξεις ψύκτρες; Δεν γυρνά;
Οπωσδήποτε και γυρνά απροβλημάτιστα.
Σε ηλεκτρονικό "αστέρι" που απευθύνθηκα, μην τυχόν είναι θέμα πλακέτας, μου σύστησε να κοιτάξω ΚΑΙ αυτό.
Μια πιθανότητα , ακολουθείς το λεπτό σωληνάκι μέχρι την υδατοπαγίδα και το καθαρίζεις μήπως είναι βουλωμένο από λάσπες και άλατα.Μήπως ο ελεγκτής στάθμης νερού ;
Γιατί προτελευταίο ? μήπως τελευταίο ? στο προτελευταίο εννοείται δεν κάνει στύψιμο θα ξαναπάρει νερό και μετά από κάποιες περιστροφές , αργότερα θα προχωρήσει στο στύψιμο.Στο προτελευταίο ξέβγαλμα κανονικής πλύσης αντί να αδειάσει το νερό και να αρχίσει το στύψιμο (όπως κάνει πάντα) ξαναπαίρνει νερό και συνεχίζει το ξέβγαλμα.
επειδή 15 ετία , δες τα και αυτά , δεν χάνεις τίποτα , μήπως πατώσουν και προκληθεί μεγαλύτερη ζημιάΣε ηλεκτρονικό "αστέρι" που απευθύνθηκα, μην τυχόν είναι θέμα πλακέτας, μου σύστησε να κοιτάξω ΚΑΙ αυτό.
Φίλε Αναστάση,
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.
Θ΄ εκφράσω κι εγώ τη ταπεινή μου άποψη.
Από την ιστοσελίδα : https://media3.bsh-group.com/Documents/5550001271_A.pdf
κατεβαίνει το User Manual του SIEMENS SIWAMAT C8.
Στη σελ. 36 στο προτελευταίο αναγραφόμενο σφάλμα μεταφρασμένο στην Ελληνική γλώσσα
αναφέρει :
«Το πρόγραμμα λειτουργεί περισσότερο από ότι φυσιολογικά»
κι ως αιτία : «Δεν είναι σφάλμα.
- Το σύστημα ανίχνευσης μη ισορροπημένου φορτίου προσπαθεί ν΄ αφαιρέσει κάθε
ανισορροπία κατανέμοντας επανειλημμένα το φορτίο κατά την παρακολούθηση
της πλύσης.
- Η λειτουργία ανίχνευσης αφρού έχει εφαρμόσει έναν επιπλέον κύκλο ξεβγάλματος
για τη διάλυση του αφρού».
Ως λύση της 1ης επεξήγησης αναφέρει :
- Πλένετε μεγάλα και μικρά αντικείμενα μαζί για να μειώσετε την ανισορροπία,
και για τη 2η επεξήγηση :
- Προσαρμόστε τη δόση του απορρυπαντικού για τον επόμενο κύκλο πλύσης.
Αν λοιπόν, συμπτωματικά ίσως, δεν ακολούθησες αυτές τις οδηγίες στις πλύσεις που παρατήρησες
τ΄ αναφερόμενο απ΄ εσένα πρόβλημα, μπορεί ακολουθώντας τες, να λύσεις το πρόβλημά σου χωρίς
καμία άλλη παρέμβαση.
Αν όμως δεν συμβαίνουν όλα τα παραπάνω τότε οι συμβουλές του φίλου Πέτρου Κυριακίδη θα σου
φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
vasilisd (23-05-23)
1. Μια πιθανότητα , ακολουθείς το λεπτό σωληνάκι μέχρι την υδατοπαγίδα και το καθαρίζεις μήπως είναι βουλωμένο από λάσπες και άλατα.
2. επειδή 15 ετία , δες τα και αυτά , δεν χάνεις τίποτα , μήπως πατώσουν και προκληθεί μεγαλύτερη ζημιά
Ευχαριστώ Πέτρο, αυτά θα τα κάνω σίγουρα.
Όμως ...Στο προτελευταίο ξέβγαλμα κανονικής πλύσης αντί να αδειάσει το νερό και να αρχίσει το στύψιμο (όπως κάνει πάντα από το 1997 που έχει αγοραστεί και λειτουργεί με τον ΙΔΙΟ τρόπο μέχρι προχθές) ξαναπαίρνει νερό και συνεχίζει το ξέβγαλμα.
Λίγο ακαταλαβίστικο αυτό ( σχετικά με προ - τελευταίο ξέβγαλμα ) που θεωρώ ότι είναι το τελευταίο ξέβγαλμα .
Κάνε ότι μπορείς γενικά περί καθαρισμού (υδατοπαγίδας από πλευράς μου ) αλλά και τυχόν αδυναμία πλήρους άντλησης αποχέτευσης ( φίλτρο αντλίας / τυχόν φράξιμο κολάρου ) κτλ
Τα δηλωμένα στο #7 έχουν μια βάση στην επαναληπτικότητα και αδυναμία ολοκλήρωσης του προγράμματος .
Τα σχετικά με τα περί αφρισμού και ανισορροπίας και αν πράγματι δίνει επαναληπτικότητα, ή επέκταση χρόνου πλύσης ισχύουν. Το ότι ξαναπαίρνει νερό μπορεί να είναι μέσα στα εντός ορίων του κανονικού προγράμματος
Θεωρώ ως "ανιχνευτή όλων των παραπάνω " (για τα περί αφρισμού και ανισορροπίας " της πλύσης , αυτά τα διαβάζει το ηλεκτρονικό μέρος της πλακέτας ( που είναι μίξη με μηχανικό προγραμματιστή ) . Το ταχύμετρο που υπάρχει στο μοτέρ και από εκεί "διαβάζει " ότι κάτι δεν πάει καλά πριν να πει το οκέυ για να ολοκληρώσει την πλύση .
Δεν σημαίνει ότι θα πάμε να ελέγξουμε το ταχύμετρο του μοτέρ , μπορεί και η συμβουλή που σου έδωσαν για τα καρβουνάκια του μοτέρ να είναι και αυτά μέρος του προβλήματος .
Αρκετά δύσκολο να βρεθεί ο κύριος ένοχος της βλάβης και ελπίζω να μην αφορά το ηλεκτρονικό αλλά ούτε και το μηχανικό μέρος του προγραμματιστή , αλλά κάτι περιφερειακό .
anypotaktus (24-05-23)
Φίλε Πέτρο σ' ευχαριστώ που ασχολήθηκες.
Η συγκεκριμένη βλάβη δεν είναι επαναλαμβανόμενη σε κάθε πλύση, το τελευταίο 20ήμερο συμβαίνει μετά από 3-4 πλύσεις. Θα καθαρίσω τον σωλήνα του πιεσοστάτη, την αεροπαγίδα και θα αλλάξω ψύκτρες, άμεσα όταν βρω χρόνο.
Υ.Γ. Αλλάζοντας ψύκτρες χρειάζεται ίσως έλεγχος-καθαρισμός στον συλλέκτη του μοτέρ;
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη anypotaktus : 24-05-23 στις 18:14