Δημήτρη είναι πολυ μικρα για εμένα τα smd. Μονο εμπειρεία έχω με απλό κολλητήρι και την αναρόφησή (τελευταία δυσκολεύομαι και με αυτό) και με απλό πολύμετρο και επιλεγμένες βλάβες που είμαι σίγουρος . Το IC AS15 επιτέλους το είδα. Μέτρησα πάλι στο VGL είναι αρνητική εκεί . θα σου στέιλω p.m εντός της εβδομάδας
Να είσαι καλά Δημήτρη.