Άνοιξα το πάνελ, το flex έχει κάποιο είδος κόλλας (αυτό το άσπρο,όπως φαίνεται στην φωτό) οπότε δεν το πείραξα καθόλου, ψέκασα όμως με σπρέυ επαφών στην ένωση flex-pcb, έβαλα ταινία, άσκησα και μόνιμη πίεση, έκλεισα το πάνελ, αλλά δυστυχώς χωρίς αποτέλεσμα. Οπότε ανακύκλωση.
Ευχαριστώ όσους ασχολήθηκαν.
panel.jpg




Απάντηση με παράθεση