Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #12

    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    Πάρος
    Μηνύματα
    77

    Προεπιλογή

    Άνοιξα το πάνελ, το flex έχει κάποιο είδος κόλλας (αυτό το άσπρο,όπως φαίνεται στην φωτό) οπότε δεν το πείραξα καθόλου, ψέκασα όμως με σπρέυ επαφών στην ένωση flex-pcb, έβαλα ταινία, άσκησα και μόνιμη πίεση, έκλεισα το πάνελ, αλλά δυστυχώς χωρίς αποτέλεσμα. Οπότε ανακύκλωση.
    Ευχαριστώ όσους ασχολήθηκαν.
    panel.jpg

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον γάτος για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    kstigas (02-03-23)

Παρόμοια Θέματα

  1. [Τηλεόραση LG] Μαύρες κάθετες γραμμές σε panel LG
    από andyferraristi στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-02-20, 20:25
  2. [Προβολέας] Κάθετες γραμμές σε InFocus 5700
    από AKHS στο forum Προβολέας
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-10-16, 19:17
  3. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-07-15, 20:20
  4. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-10-13, 12:33
  5. Sony KV-29C5D : Η μισή κάτω οθόνη σκοτεινή
    από A-tech στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-05-12, 17:21

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας