Προσωπικά ξεκινώντας από το σύμπτωμα #6 . Βρήκαμε που βρήκαμε ότι έχει πρόβλημα ο συμπιεστής (μένει ένα αίνιγμα αν ο θόρυβος ήταν από τον συμπιεστή ) ή τον ανεμιστήρα .
Γιατί αν δεν ήταν από τον ανεμιστήρα ο θόρυβος , μου μπαίνουν υποψίες ότι το ψυγείο έχει είχε διαρροή μέσα στο κύκλωμα.
Από αυτό έφερε στην συνέχεια πρόβλημα στον συμπιεστή / παλιό και νέο.
Εκτός από τα σημαντικά που αναφέρονται στο #14 (βασικές ενέργειες που θα έπρεπε να γίνουν ) , εξαιτίας της αναφοράς στο #6 αλλά και αν δεν ήταν ο θόρυβος από τον ανεμιστήρα , αλλά από τον συμπιεστή ( δεν αναφέρομαι σε θόρυβο του κλίξον ) . Μπαίνουν υποψίες διαρροής στο ψυκτικό κύκλωμα , και θα έπρεπε συμπληρώνοντας τα του #14 να γίνει έλεγχος του ψυκτικού κυκλώματος για πιθανή διαρροή.
Για τον τεχνικό ήταν σημαντικό (πριν αλλάξει τον συμπιεστή ) , γιατί αν δεν το κάνεις , όσα μοτέρ και να αλλάξεις , όσα υγρά και να αντικαταστήσεις , θα υπάρχει συνεχώς πρόβλημα.