Ντουντουλάκης επίσης στον Πειραιά, αν σε βολεύει η περιοχή.
https://www.ntountoulakis.gr/index.php/el/
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το άλλο ερώτημα είναι πώς γίνεται η σύνδεση μεταξύ τούς.
Το καλύτερο σίγουρα είναι με λαμάκια και ηλεκτροποντα αλλά το πρόβλημα είναι, πρώτον πως δεν έχω ηλεκτροποντα και δεύτερον πως αν το άπω έξω να το κάνουν θα φτάσει σε κόστος τις γνήσιες μπαταρίες.
Με καλάι άλλοι λένε πως δεν κάνει γιατί υπάρχει ενδεχόμενο έκρηξης της μπαταρίας ή καταστροφή τής και άλλοι πως αν το κάνεις χωρίς να τις ζεστάνεις πολύ δεν έχεις πρόβλημα.
Κάποιος που να το έχει κάνει να μας πει την δικιά του εμπειρία;;;
Καλο ειναι να αποφυγεις την κολληση σε σκετη μπαταρια οπως σου ειπανε οι υπολοιποι.
Ειτε βρες μπαταριες με λαμακια και κανε κολλας τα λαμακια, ειτε παρτες ετοιμες αν δεν εχει μεγαλη διαφορα στην τιμη.
Πηγαινε την παλια σου και ρωτα ποσο θα σου στοιχισει. Πιστευω πως αν δεν εισαι σιγουρος για την συνδεση τους, ειναι πολυ μικρη η διαφορα στο να την παρεις την συστοιχεια ετοιμη.
Αυτό που ρωτάς στο post #5 φίλε Μύρωνα, νομίζω ότι είναι ήδη απαντημένο, αλλά στο διευκρινίζω περαιτέρω εφόσον δεν επιλέξεις τη λύση που δίνει
ο φίλος Αλέξανδρος στο post #16.
Από τη στιγμή που θα πάρεις από τ΄ Εμπόριο τις 5 μπαταρίες με λαμάκια, ταυτόσημης τάσης και χωρητικότητας σε mAh με τις δικές σου, τότε θα κόψεις
μ΄ ένα κοφτάκι τα λαμάκια των υπαρχουσών μπαταριών στη θήκη, σχεδιάζεις σ΄ ένα χαρτί τη συνδεσμολογία τους (είναι σε σειρά το + εκάστης με το -
της επόμενης κι έτσι μένουν ν΄ ενωθούν στη τροφ/σία του μοτέρ στο σκουπάκι το - της πρώτης με το + της τελευταίας), και τις αφαιρείς από τη θήκη.
Τοποθετείς τις νέες μπαταρίες στη θήκη και κολλάς τα λαμάκια τους σύμφωνα με τη σχεδίαση που ΄χεις αποτυπώσει στο χαρτί.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης