Καλό μεσημέρι σε όλους. Για να κλείσω το θέμα, ο ενισχυτής επισκευάστηκε και λειτουργεί μια χαρά. Αιτία ήταν ο 1μF/50V πυκνωτής στο συλλέκτη του Q03 που αν και είχε αλλαχτεί, προφανώς έπεσα στην περίπτωση. Αλλάχτηκε ξανά και το R κανάλι τώρα δουλεύει μια χαρά όπως το L. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!




Απάντηση με παράθεση