Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Το avatar του χρήστη manolo
    Μέλος
    Όνομα
    Μανόλης
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.603

    Προεπιλογή

    Καλό μεσημέρι σε όλους. Για να κλείσω το θέμα, ο ενισχυτής επισκευάστηκε και λειτουργεί μια χαρά. Αιτία ήταν ο 1μF/50V πυκνωτής στο συλλέκτη του Q03 που αν και είχε αλλαχτεί, προφανώς έπεσα στην περίπτωση. Αλλάχτηκε ξανά και το R κανάλι τώρα δουλεύει μια χαρά όπως το L. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον manolo για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    mikemtb73 (01-11-22)

Παρόμοια Θέματα

  1. [Ενισχυτής Αυτοκινήτου] Πρόβλημα στην έξοδο ήχου απο ενισχυτή Macrom 44.07
    από Crane στο forum Car HiFi & Safety
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-03-18, 14:36
  2. [Ραδιοενισχυτής] DUAL CR 9000 RC INTEGRATED AMPLIFIER
    από apavlidis στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-10-16, 14:42
  3. Tube Integrated Amplifier MK845III
    από πετρος647 στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-04-12, 19:18
  4. ενισχυτής sanyo JA400
    από kostas2790 στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο Μήνυμα: 18-02-12, 22:07
  5. Ενισχυτής SANYO JA-340
    από nassosxlvbros στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-03-10, 00:07

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας