Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 8 από 8

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Ακης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Μαγνησια
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή

    Παιδια σας ευχαριστω πολυ για την ανταποκριση σας

    Τον αισθητηρα τον μετρησα και ειναι οκ.

    Ειναι μαγνητικος και οταν περναει απο τον μαγνητη του βολαν του ραουλου κινησης του ιμαντα, κλεινουν οι επαφες και ξανα-ανοιγουν οταν απομακρυνθει.

    Το ποτενσιομετρο ειναι ενα απλο ποτενσιομετρο των 12ΚΩ το οποιο ανοιγοκλεινοντας μεταβαλει την τιμη του απο 0 εως 12ΚΩ

    Τωρα εχω ανοιξει την πλακετα του display μηπως βρω κατι.

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Ακης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Μαγνησια
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή

    Γεια σας

    Εχω συνδεσει την κονσολα με την πλακετα οδηγησης με το "+" και "-" στον αερα χωρις το μοτερ

    Αυτο που ειδα ειναι οτι:

    1) Το C0 δεν ειναι error αλλα πρεπει να εχει καει η χαλασει η καθετη δεξια γραμμη του display και δεν αναβει.
    2) Η κονσολα φαινεται να δουλευει καλα.
    3) Οι ακροδεκτες τροφοδοσιας του μοτερ δεχνουν μονιμως ταση 273v dc.
    4) Οταν τοποθετω το μαγνητη ασφαλειας στη θεση χρησης μετα απο περιπου 10sec οπλιζει το ρελε ενω η dc ταση παραμενει σταθερη.
    5) Μετα απο 10sec περιπου ξεοπλιζει και ξανα οπλιζει αλλα τοτε το ακουω που τρεμοπαιζει καποιες φορες που σημαινει οτι μαλλον πρεπει να υπαρχει προβλημα στην τροφοδοσια του ρελε και πρεπει να οπλιζει απο καποιο σφαλμα.

    Μαλιστα οταν το ακουω να τρεμοπαιζει τρεμοπαιζει και η οθονη.

    Κανονικα πρεπει να οπλιζει μονο όταν ξεκινα η περστροφη του ποτενσιομετρου του ρυθμιστη ταχυτητας.

    Ο ρυθμος οπλισης του ρελε φαινεται να είναι ιδιος με τον ρυθμο που ξεκινα το μοτερ και σταματα.

    Μαλλον εχω μπλεξει και θελει αρκετο ψαξιμο.

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Ακης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Μαγνησια
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή

    Λοιπον παιδια μετα την εξαγωγη και του μοτερ και εχοντας την κονσολα, το drive motor και το μοτερ συνδεδεμενα
    διαπιστωσα τα εξης:

    1) Τροφοδοτοντας με 220v~ και με τον μαγνητη ασφαλειας εκτος, αναβει η κονσολα, το μοτερ δεν γυριζει, το ρελε δεν οπλιζει και φυσικα η ταση στα ακρα του μοτερ ειναι 0v. Εως εδώ όλα καλα.
    (Αυτό σημαινει ότι οι δοκιμες πρεπει να γινονται με φορτιο στους ακροδεκτες «+» και «-» δηλ.το μοτερ και οχι εν κενω)

    2) Βαζοντας τον μαγνητη στη θεση για χρηση με τελειως κλειστο ρυθμιστη στροφων, μετα απο 10sec, ξεκινα το μοτερ σιγα σιγα και η ταση βεβαια ανεβαινει προοδευτικα, χωρις ομως να εχει οπλισει το ρελε.
    (Οι ενδειξεις στην κονσολα, ταχυτητα θερμιδες, κ.λ.π. υπαρχουν κανονικα, εναλλασονται μεταξυ τους για να μπορει ο χρηστης να τις βλεπει ολες, αλλα παραμενουν αμεταβλητες στο «0»)
    Σταματησε μονο οταν εβγαλα το κλειδι ασφαλειας.

    3) Εχοντας παλι σε λειτουργια το μοτερ, οπλισα το ρελε με ξεχωριστη-εξωτερικη τροφοδοσια γυρω στα 8v (ισα ισα για να οπλισει) και το μοτερ εκοψε.
    Μολις εκοψα την ταση στο ρελε και ξεοπλισε, μετα απο λιγο παλι ξεκινησε.
    Βεβαια το μοτερ κοβει και οταν φυγει ο μαγνητης ασφαλειας απ' τη θεση του, ανεξαρτητως του ρελε.

    4) Οπλιζω το ρελε, κοβει το μοτερ (φυσικα με το κλειδι ασφ. στη θεση χρησης), ανοιγω τον ρυθμιστη στροφων
    σε διαφορες θεσεις και παλι δεν ξεκινα το μοτερ.

    5) Αν αφησω να ανεβασει ταχυτητα, η dc ταση φτανει στα 270v ενώ στην πινακιδα του μοτερ γραφει 180v (4300 rpm)
    (Αυτο πιθανως να μην σημαινει κατι.)

    Το προβλημα ειναι οτι δεν βγαζει καποιο σφαλμα και δεν υπαρχει καποιο σχεδιο, η εστω κατι παραπλησιο.

    Αν υπαρχει καποιος από εσας που να εχει παρομοια εμπειρια, καποιο σχεδιο, η ξερει σε ποια βαθμιδα πρεπει να επικεντρωθώ,
    Θα εκτιμουσα πολύ τη βοηθεια του.

    Σας ευχαριστω πολυ

  4. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Ακης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Μαγνησια
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή

    Γεια σας παιδια

    Να ενημερωσω τους ενδιαφερομενους, οτι μετα απο αρκετο ψαξιμο, το προβλημα τελικα ηταν η κονσολα, την οποια και τσεκαρισα (οτι μπορει καποιος να ελεγξει με ενα πολυμετρο), αλλα δεν βρηκα κατι.
    Θεωρωντας λοιπον οτι το προβλημα πιθανως να ειναι στην EEPROM που (βρισκεται στην κονσολα), να εχασε δηλαδη καποια data η ολα), αλλαξα με ρισκο την κονσολα.
    Το προβλημα λυθηκε και ο διαδρομος δουλευει κανονικα.
    Αν λοιπον καποιος εχει καποιο περιεργο η παρομοιο προβλημα, το οποιο δεν εντοπιζεται στη πλακετα οδηγησης του μοτερ η στο μοτερ, και δεν βγαζει και
    καποιο error, υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα αν και ειναι λιγο σπανιο, το προβλημα να ειναι στην κονσολα.

    Ευχαριστω

  5. 4 μέλη ευχαρίστησαν τον dear για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    αλπινιστης (08-11-22), mikemtb73 (08-11-22), nikiforos. (08-11-22), r6assos (21-11-22)

Παρόμοια Θέματα

  1. [Τηλεόραση Sony] προβλημα με περιεργο ηχο
    από baiosbal στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-01-20, 20:52
  2. [Τηλεόραση LG] Περιεργο προβλημα τροφοδοτικου LG 37'' HELP!!!
    από angelaptop στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-08-16, 10:10
  3. [Φορητός Η/Υ] ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ACER
    από servicekotoulas στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-11-12, 18:54
  4. Προβλημα με διαδρομο Γυμναστικης!
    από xaris_lts στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-01-12, 19:52
  5. περιεργο προβλημα σε tv comet 14'
    από epistimon στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-10-07, 12:23

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας