Βεβαιώθηκα ότι χάνει αέρα. Έχω ήδη παραγγείλει άλλον. Στις τελευταίες δοκιμές που έκανα, πράγματι γέμισε ο κάδος μέχρι επάνω και άρχισε να βγάζει νερό από το καπάκι...
Πριν το ξαναβάλεις στην πρίζα , βεβαιώσου ότι τα νερά της υπερχείλισης δεν πήγαν σε μοτέρ , πλακέτες κ.λ.π.
Αρχικό μήνυμα από SPIROS1951
Το μυστήριο για μένα είναι γιατί να λειτουργεί για 5 λεπτά και μετά να σταματάει... Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε!
Αν χάνει αέρα δεν #διαβάζει# ότι ανεβαίνει η στάθμη στον κάδο και σταματάει τη λειτουργία , βγάζοντας μήνυμα σφάλματος.
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!