Ναι Διονύση,
έχω λάβει γνώση για το συγκεκριμένο τεχνικό θέμα που θίγεις και για την επίλυσή του.
Κάθε περίπτωση όμως θέλω να πιστεύω ότι είναι διαφορετική και δεν μπορούμε να τσουβαλιάζουμε τις γνώσεις μας και
να τις παρέχουμε, αν ο ερωτών δεν έχει αναφέρει επακριβώς μαζί με τα στοιχεία της βλάβης που του παρουσιάζεται κι
όλο το ιστορικό που προηγήθηκε αυτής.
Π.χ. ο φίλος Γιάννης δεν μας αναφέρει αν πριν δημιουργηθεί η βλάβη που περιγράφει έβλεπε Netflix.
Κι αυτό το γράφω γιατί συμπτωματικά πριν λίγο καιρό είχα διαβάσει ένα άρθρο στο iefimerida.gr για διάφορους «κρυφούς
κωδικούς» ενεργοποίησης των διαφόρων σειρών που βγάζει τον εξής λογικό συνειρμό :
- οι λεγόμενοι «μυστικοί κωδικοί» είναι κωδικοί που μπαίνουν χειροκίνητα από το τηλεχειριστήριο.
Αν ο Γιάννης πληκτρολόγησε κάποιον τετραψήφιο κωδικό που η Hisense τον εξέλαβε ως κωδικό κάποιας λειτουργίας της και
η συγκεκριμένη ενέργεια (πληκτρολόγηση) έγινε επανειλημμένα, μπορεί να μπλόκαρε το λογισμικό της και να δημιούργησε τη
βλάβη που περιγράφει.
Βέβαια αν δεν συνέβη αυτό και μέχρι οι τεχνικοί της ΕΡΤ και της Hisense βρουν τι συμβαίνει ας εφαρμόσει το tip που περιγράφεις
κι ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ.
Για τη τηλεόραση Hisense επιπλέον καλό είναι να διαβαστεί η επίτευξη αναβ/σης λογισμικού αφού μεταφραστούν στην Ελληνική
γλώσσα τ΄ αντίστοιχα posts του Forum : BADCAPS ( https://badcaps.net/forum/showthread.php?p=1016654 ).
Φυσικά ο αναγνώστης θα πρέπει ν΄ εγγραφεί στο παραπάνω αναγραφόμενο Forum ως μέλος.
Πάντως και μετά την ανάγνωση των posts η δοσμένη λύση περνά μέσα από «συμπληγάδες» γιατί κάποια αρχεία είναι «άδεια» ή
χρειάζεται λειτουργικό «Linux» κ.ά. ανάλογα γλαφυρά.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης