μια φοτο με το μενου θα ειχαμε μια καλυτερη εικονα
κοιτα στον συντονισμο αν εχει lcn και απενεργοποιησε τον
μετα πηγαινε ταξινομιση και κοιτα μηπως ειδες φως
δεν ξερω αν σε βοηθησα