Υποθέτω οτι ο θερμοσίφωνας ειναι στο πατάρι και θελεις να δωσεις ρευμα στο δωμα απο τον φωταγώγο.
Εγω θα σου πρότεινα να παρεις ρεύμα απο την γραμμή της κουζίνας, που μπορεις να την έχεις μόνιμα ανοικτή
και να βαλεις ασφάλειοδιακοπτη (στα Α που χρειάζεσαι) στην γραμμη που θα τραβηξεις!
Και αυτο μονο στην περίπτωση που δεν μπορείς να τραβήξεις απ ευθείας γραμμή απο τον πινακα.