Φίλε vasillis έχεις δίκιο.ο ρυθμιστής θέλει μόνο φάση.εγω δεν είδα ολες τις φωτογραφίες και με μπέρδεψε το μπλέ της επιστροφής.ο ανεμιστήρας μάλλον τοποθετήθηκε στη θέση του φωτιστικού στην οροφή και ο ρυθμιστής μπήκε παράλληλα με το διακόπτη.Ειναι πιο σωστό να καταργηθεί ο διακόπτης και να δουλεύει μόνο ο ρυθμιστής.




Απάντηση με παράθεση