Στάθη,
καταλαβαίνω η υπόθεση «επαναπρογραμματισμός ARIELLI» είναι πολύ δύσκολη αν δεν βρεθεί τ΄
αποκλειστικό για τη τηλεόραση αυτή λογισμικό.
Εγώ με τη σειρά μου οφείλω να διορθώσω λίγο το link που ΄γραψα στο 2ο post γι΄ όποιον άλλο συνάδελφο
χρειαστεί να το χρησιμοποιήσει ( το σωστό είναι : https://www.elektroda.pl/rtvforum/to....html#16494909 )
και να παραθέσω κι ένα ακόμα που αναφέρεται σε σασί HK-T.RT2957P61 τηλεόρασης ARIELLI μ΄ ανάλυση 1920 Χ 1080.
Πρόκειται γι΄ ένα αρχείο τύπου .rar που κατεβαίνει από το link : https://www.mediafire.com/file/aqs4e...-Dump.rar/file
Αν δεν το ΄χεις δοκιμάσει προσπάθησε και μ΄ αυτό... Τι να πω ...
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης




Απάντηση με παράθεση